וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש על פריצה לביתו של השופט: שנתיים מאסר

גלעד גרוסמן

25.11.2010 / 9:45

בית משפט השלום בנתניה גזר שנתיים מאסר על ברוך זוארץ, הנחשב ל"חייל" של משפחת הפשע אבוטבול, לאחר שפרץ בחודש ינואר באופן אקראי לביתו של השופט בדימוס עמירם שרון

בית משפט השלום בנתניה גזר הבוקר (חמישי) שנתיים מאסר על ברוך זוארץ, בן 27 מנתניה, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהתפרצות לביתו של השופט בדימוס עמירם שרון וגניבת כסף.

זוארץ, שנחשב ל"חייל" של משפחת הפשע אבוטבול, פרץ בינואר לביתו של שרון באופן אקראי, מבלי לדעת שמדובר בביתו של שופט, וגנב ארנק ובו שטרות כסף טורקי. מצלמת האבטחה המותקנת בבית תיעדה את זוארץ בעת פריצתו, ובחקירתו הוא הודה במעשים.

לזוארץ שמונה הרשעות קודמות בשורה ארוכה של עבירות, בעיקר עבירות רכוש וסמים, וב-2006 הוא נידון ל-45 חודשי מאסר לאחר שהורשע בעבירות נשק, לאחר שבמכוניתו נמתאו טיל לאו ואמצעי לחימה נוספים.

פרץ לבית באקראי

פרקליטו ביקש להקל עליו בשל מסכת חייו הקשה, והעובדה שהידרדר לעולם הפשע בעקבות רצח אביו כשהיה כבן 13. הוא הוסיף שזוארץ ביצע את הפריצה על רקע מסכת הלחצים בהם היה נתון לנוכח הליכי הגירושין מאשתו באותה תקופה.

"עבירות הרכוש בכלל, ועבירת ההתפרצות לבית מגורים בפרט, הפכו זה מכבר ל'מכת מדינה' במקומותינו, זאת נוכח נפיצותן ונזקן הרב, באשר יש בהן כדי לחתור תחת הסדר הציבורי, שלום הציבור וביטחון רכושו", כתב השופט חגי טרסי בגזר הדין. "מעבר לנזק הכלכלי הרב הגלום בעבירות אלו, יש בהן משום פגיעה קשה בפרטיות ובתחושת הביטחון האישי". הוא גזר על זוארץ 14 חודשי מאסר, וכן הורה להפעיל עונש של 10 חודשי מאסר בפועל שנגזרו על זוארץ בעבר, כך שהעונש הכולל הינו שנתיים מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully