וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי בר לב לאחר הפוליגרף: הוא אופטימי

איילה חננאל

25.11.2010 / 7:18

ניצב אורי בר לב נחקר במשך שמונה שעות במח"ש ואף נבדק בפוליגרף בנוגע לקשריו עם א' ו-מ'. לטענתו, הוא לא אנס את המתלוננת מ' אלא שכב איתה בהסכמתה המלאה ולא ידע שהיא מסוממת. מח”ש צפויה להגיש מסקנותיה בימים הקרובים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: דורון שטיין)

בתום שמונה שעות של חקירה, יצא אמש (רביעי) ניצב אורי בר לב ממשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בנתניה. במהלך חקירתו נשאל בר לב על קשריו עם א' ו-מ', שהאשימו אותו בהטרדה מינית ובאונס, ואף עבר בדיקת פוליגרף בנדון. עדים נוספים צפויים להיות מזומנים הבוקר לחקירה בפרשה

בר לב עזב את המקום וסירב לענות לשאלות כתבים. בתום החקירה הוא נסע להיפגש עם עורכת דינו, עירית באומהורן. מקורביו מסרו לגלי צה"ל כי הוא נראה היה מאושש מכפי שהיה בטרם נכנס למקום וכי הוא אופטימי. העדויות הנוספות שגובים חוקרי הפרשה והעדים האחרים שעוד צפויים להגיע יסייעו לחוקרים להחליט אם יש מקום להעמיד את בר לב לדין פלילי, לפחות בעניין תלונתה של א'.

בבדיקת הפוליגרף נשאל בר לב על טיב יחסיו עם מ', המתלוננת כי אנס אותה לפני חמש שנים במלון בהרצליה. הוא גם נשאל אם ידעה שהיא תחת השפעת סמים. על פי המשטרה, הבדיקה תואמת לדברים שאמרה בחקירתה ש', שניהלה עימו רומן - לפיהם בר לב לא ידע ש-מ' הייתה מסוממת בעת ששכבו, וטען כי לא אנס, אלא שכב איתה בהסכמתה המלאה. בר לב גם נדרש לענות על שאלות הקשורות לתלונתה של א'.

קושי רב להוכיח את טענתה של מ' כי סוממה

תוצאות בדיקת הפוליגרף יתפרסמו רק מחר, ובימים הקרובים צפויים מח"ש להגיש את מסקנותיהם הן לגבי תלונתה של א' והן לגבי תלונתה של מ'. בתוך כך ממשיכים להיחשף פרטי החקירה. מ' אשר התלוננה כי בר לב אנס אותה סיפרה לחוקריה כי היתה מטושטשת בזמן האירוע. בחקירתה אמרה מ' כי "לא הייתי עירנית, הייתי מטושטשת". עוד הבהירה כי "בשום שלב לא הסכמתי לביצוע יחסי מין, אני זוכרת שבשלב מסוים אמרתי בקול חלש 'די, די'".

ש' החשודה שסייעה לבר לב בביצוע האונס אמרה לחוקרים כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. לטענתה "כל מי שהיה שם שתה קצת. אף אחד לא היה עירני במיוחד. לא בוצע שם דבר לא בהסכמה".

ניצב אורי בר לב החשוד בתקיפה מינית של שתי נשים אישר כאמור בבדיקת הפוליגרף שלו, כפי שאישר לפני כן בחקירתו כי קיים יחסי מין עם המתלוננת מ' במלון בהרצליה. בר לב הכחיש בכל תוקף כי מ' סוממה ונאנסה, "היא אפילו אמרה שהיא נהנתה", טען, "הכל היה במודע ובהסכמה".

בעקבות עדותה של ש' המחזקת את גרסתו של בר לב, צפוי קושי רב להוכיח את טענתה של מ' כי סוממה "עקב פרק הזמן הארוך שעבר מאז המעשה הנטען, לא ניתן לבדוק מבחינה מדעית האם אכן סוממה ונאנסה. אם אכן היא הייתה נתונה להשפעת סמים זה אף עלול להזיק לאמינות גירסתה" אמרו גורמים המקורבים לחקירה. "במצב זה, לתוצאות בדיקת הפוליגרף של בר לב יש חשיבות רבה", אמרו הגורמים.

* עדכון ראשון: 00:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully