וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א': "הייתי צריכה להתלונן למחרת התקיפה"

איילה חננאל

24.11.2010 / 20:18

המתלוננת הראשונה נגד ניצב אורי בר לב אמרה למקורביה כי היא מתחרטת על כך שלא התלוננה מוקדם יותר. "הייתי סופגת את אותה זוהמה, בלי ההאשמות בקונספירציה"

א' שהתלוננה כי ניצב אורי בר לב תקף אותה מינית אמרה למקורביה כי טעתה שחיכתה כל כך הרבה זמן בטרם התלוננה, כך דווח הערב (רביעי) בערוץ 2. א' אמרה למקורביה כי "הייתי צריכה להתלונן מיד, שם, בתחנת המשטרה באילת. אם הייתי מתלוננת אז הייתי סופגת את אותה זוהמה שאני סופגת עכשיו בלי שהיו מיוחסות לי קונספירציות ומניפולציות".

בתוך כך ממשיכים להיחשף פרטי החקירה. מ' אשר התלוננה כי בר לב אנס אותה סיפרה לחוקריה כי היתה מטושטשת בזמן האירוע. בחקירתה אמרה מ' כי "לא הייתי עירנית, הייתי מטושטשת". עוד הבהירה כי "בשום שלב לא הסכמתי לביצוע יחסי מין, אני זוכרת שבשלב מסוים אמרתי בקול חלש 'די, די'".

ש' החשודה שסייעה לבר לב בביצוע האונס אמרה לחוקרים כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. לטענתה "כל מי שהיה שם שתה קצת. אף אחד לא היה עירני במיוחד. לא בוצע שם דבר לא בהסכמה".

ניצב אורי בר לב החשוד בתקיפה מינית של שתי נשים אישר הערב בבדיקת הפוליגרף שלו, כפי שאישר לפני כן בחקירתו כי קיים יחסי מין עם המתלוננת מ' במלון בהרצליה. בר לב הכחיש בכל תוקף כי מ' סוממה ונאנסה, "היא אפילו אמרה שהיא נהנתה", טען, "הכל היה במודע ובהסכמה".

בעקבות עדותה של ש' המחזקת את גרסתו של בר לב, צפוי קושי רב להוכיח את טענתה של מ' כי סוממה "עקב פרק הזמן הארוך שעבר מאז המעשה הנטען, לא ניתן לבדוק מבחינה מדעית האם אכן סוממה ונאנסה. אם אכן היא הייתה נתונה להשפעת סמים זה אף עלול להזיק לאמינות גירסתה" אמרו גורמים המקורבים לחקירה. "במצב זה, לתוצאות בדיקת הפוליגרף של בר לב יש חשיבות רבה", אומרים הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully