וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנופיית הפורצים לכלי הרכב: נערים בני 14-15

עידן אבני

24.11.2010 / 17:06

בתום חקירה מאומצת הצליחה המשטרה ברמת הגולן ללכוד חברי כנופיה שעמדה לפי החשד מאחורי עשרות פריצות לכלי רכב ביישובם. הפורצים, בני 14-15 אמרו בחקירתם כי עשו זאת בשביל הריגוש

המשטרה הצליחה לחשוף כנופיית פורצים שהטרידה את מנוחתם של תושבי רמת הגולן: שלושה נערים בגילאי 14-15, נעצרו בשבוע שעבר ושמונה נוספים עוכבו לחקירה בחשד שפרצו לכ-30 כלי רכב ביישוב מגוריהם בשלושת החודשים האחרונים.

בלשי תחנת רמת הגולן ביצעו בשבוע שעבר מארבים לחברי הכנופיה והניחו כלי רכב כפיתיון. באחד הלילות, הבחינו הבלשים בשלושה נערים פורצים לרכב הפיתיון במטרה לגנוב ממנו קופסת סיגריות. השוטרים קראו לשלושה לעצור, אך אחד הנערים נמלט מהמקום. הנער נעצר כעבור מספר שעות, ולדברי המשטרה, גילח את שערו והחליף את בגדיו במטרה לבלבל את השוטרים.

לדברי המשטרה, השלושה סיפרו בחקירתם כי בחודשים האחרונים פרצו לעשרות כלי הרכב במטרה להשיג כסף מזומן וכן בשל הריגוש שבדבר. במהלך חיפוש בבתיהם נתפס חלק גדול מהרכוש הגנוב. עוד עלה מחקירתם, כי נערים נוספים מהיישוב היו מעורבים בפריצות. על פי החשד, שמונה נערים נוספים סייעו לשלושה בכך ששמרו על הרכוש הגנוב ואף מכרו אותו עבורם. גם הם עוכבו לחקירה.

עוד עולה מחקירת הנערים, כי החבורה גנבה בעיקר ארנקים וסיגריות מכלי הרכב אך גם מחשבים ניידים וחפצים נוספים שהיו בהישג יד. תושבי העיירה השקטה נקראו לזהות את הציוד שלהם ולקבל אותו חזרה.

ראש משרד חקירות במשטרת גולן, פקד דודו אסרף, אמר כי "הנערים נפלו ברכב הפיתיון שהצבנו. מדובר בבני טובים שחיפשו ריגוש ולספק לעצמם דברים שימושים כמו כסף מזומן וסיגריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully