וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל ביפיע: בתאונה בבתי הזיקוק הייתה רשלנות

עידן אבני

24.11.2010 / 19:30

תושבי הכפר יפיע בצפון מתאבלים על שלושה מבני הכפר שנהרגו בדליפת הגז בבתי הזיקוק בחיפה. "אנחנו לא מחפשים אשמים. שלושה מתים בכפר קטן זו תחושה רעה"

סאמח אל חאג' בן ה-18 שנהרג אתמול (שלישי) בדליפת הגז שאירעה בבתי הזיקוק בחיפה, הובא היום למנוחות בכפר יפיע בו הוא מתגורר. תאמר מרג'יה בן ה-33 וג'ורג' זעאתרה בן ה-31 יובאו מחר למנוחות. בכפר שורר אבל כבד בעקבות האסון.

מישל זעאתרה, קרוב משפחתם של מאג'יה וזעאתרה אומר כי אינו מחפש אשמים באסון. "אנחנו לא יודעים מה קרה שם כי אין לנו דו"ח מפורט ממישהו מוסמך, כמו המשטרה או מבתי הזיקוק. אני לא רוצה להגיד שהיתה רשלנות כי עד עכשיו לא קיבלנו מסמך רשמי. אנחנו רק מקבלים פיסות מידע מאנשים שהיו שם וכל אחד מספר מה שהוא רוצה". לדבריו, "בתכל'ס, בתאונה כזו בוודאי שהייתה רשלנות, אי אפשר שהיא תקרה בלי שתהיה רשלנות".

לגבי החשש שחקירת התאונה תטויח אמר זעאתרה כי הוא סומך על החוקרים. "בעולם שלנו הכול יכול לקרות אפשר לטייח ואפשר הכול. אנחנו חיים בעולם שלא כולם רעים, יש עוד כמה אנשים שיעשו את מלאכתם על הצד הטוב ביותר. יש אנשים טובים שגם בשבילם להוציא את האמת לאור זה דבר חשוב", טען.

בכפר התקשו לקבל את הבשורה ששלושה מבני הכפר נהרגו אמש. "ההרגשה שלנו בכל הכפר היא לא טובה, היא הרגשה רעה. יש לנו שלושה מתים מהתאונה. זו הרגשה רעה מאוד. כל הכפר בהלם, שלושה מתים בכפר כל כך קטן ביום אחד זה מאוד קשה", אמר זעאתרה. "שניהם בני דודים שלי, ג'ורג' הוא אבא לשלושה ילדים ועובד במקצוע הזה כבר עשר שנים בבתי הזיקוק. לתאמר ארבעה ילדים ורק לפני כמה ימים נולד לו בן".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לטרגדיה ואמר כי הוא רואה בחומרה רבה את התאונה וכי הוא שולח את תנחומיו למשפחות. בשיחה עם שר התמ"ת בנימין בן אליעזר סיכמו השניים כי כבר ביום ראשון הקרוב יציג בן אליעזר את ממצאי החקירה הראשונים שהעלה משרדו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully