וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: שישה חודשי מאסר לנוהגים בחופים

אריאל נוי

24.11.2010 / 14:20

ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה לקריאה שניה ושלישית הצעת חוק לפיה יחול עונש מאסר של שישה חודשים על אנשים שינהגו עם רכבם בחופים. השר ארדן: "נשים קץ לפגיעות ברוחצים"

ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת אישרה היום (רביעי) לקריאה שניה ושלישית, את התיקון לחוק איסור הנהיגה בחופים. על פי התיקון, יחול עונש מאסר של שישה חודשים לנוהגים בחופים והנהיגה תהיה אסורה גם בשטחי נחלים ומעיינות וכן בשטחי החולות באזור החוף.

את הצעת החוק יזמו ח"כ דב חנין, חנא סוויד ומוחמד ברכה מחד"ש, ואברהם מיכאלי ודוד אזולאי מש"ס. החוק מרחיב את איסור הנהיגה גם לשטחי חוף וחולות, שמעבר לתחום של 100 מטר מהחוף וכן לאזורי מעיינות ונחלים ושטחים טבעיים נוספים, בהתאם להכרזת השר להגנת הסביבה.

רכז נחלים וים בחברה להגנת הטבע, משה פרלמוטר, אמר לוואלה! חדשות, כי "אנו שמחים כי סוף סוף, כבר בעונת הרחצה הקרובה, אזרחי ישראל יוכלו ללכת בביטחה לחופים וליהנות מסביבה חופית שמורה יותר".

ח"כ דב חנין, אמר כי "הגיע הזמן להפסיק את הפקרות הנהיגה הפרועה בחופי הים, שהורסת את הסביבה ומסכנת חיי אדם. הצעת החוק, שאושרה היום לקריאה שנייה ושלישית, מייצרת מנגנונים אפקטיביים לאכיפה ותאפשר השלטת החוק והסדר גם בחופי הים שלנו".

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, אמר כי "הנהיגה הפרועה בחופים כבר גבתה מחיר בחיי אדם. סוף סוף יש בידנו הכלי לשים קץ לפגיעות ברוחצים ובסביבה החופית ולהחזיר את חופי הרחצה למתרחצים ולנופשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully