וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטינים חטפו נהג מונית בתא המטען

גלעד גרוסמן

24.11.2010 / 13:04

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד שני פלסטינים באשמה שחטפו ושדדו שני נהגי מוניות. על פי כתב האישום, השניים כבלו את אחד הנהגים בתוך תא מטען ואיימו על חייו

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שני פלסטינים מהכפר תולת שבשומרון, הנאשמים שחטפו נהגי מוניות ישראלים ואחר כך שדדו את המוניות במטרה למכור אותן בשטחים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נאוה טולדנו מפרקליטות מחוז מרכז, השניים, רמדאן שהוואנה ומוחמד עודה, הסתננו לישראל לפני חודש כשהם מצוידים בסכין ובאזיקונים, ופנו לעבר צומת ג'לג'וליה, שם נכנסו למונית שעמדה בצומת.

הנהג אמר להם שהוא אינו פנוי, אולם אז עודה הצמיד סכין לצווארו ואמר לו "בן זונה, אתה תיסע לאן שנגיד לך". השניים הורו לנהג לנסוע לכניסה לאורנית, שם הם אזקו את ידיו והעבירו אותו למושב האחורי. במהלך הנסיעה הצליח הנהג לשחרר את ידיו, ואז שהוואנה איים להרוג אותו אם "יעשה קונצים".

השניים נסעו לכפר קאסם, ושם הכניסו את נהג המונית לתא המטען. הנהג התחנן על חייו, והשניים הבטיחו לא לפגוע בו. הם הסיעו אותו בתא המטען כ-20 דקות, ואז הוציאו אותו, קשרו את ידיו ורגליו, הורו לו לחכות עד שאדם אחר יגיע לשחררו, ונמלטו מהמקום. כמה דקות לאחר מכן הגיע לשם אדם שזהותו לא ידועה ושיחרר את הנהג.

בכתב האישום נטען עוד, כי יומיים לאחר מכן שוב עצרו השניים מונית בצומת ג'לג'וליה וביקשו מהנהג לנסוע לכפר קאסם. במהלך הנסיעה הצמידו סכין לצווארו של הנהג ואזקו אותו. השניים הורו לנהג לעבור למושב האחורי ואמרו לו, "אם לא היית ערבי היינו שוחטים אותך".

השנים הורידו את הנהג מהמונית ונמלטו עם הרכב, טלפון סלולארי שהיה שייך לנהג, מכשיר GPS ו-450 שקל. כעבור כמה ימים ניסו השניים לשדוד נהג מונית נוסף, אולם הוא נאבק עמם ובמהלך המאבק הכו אותו השניים ופצעו אותו עם סכין. לבסוף הצליח הנהג הצליח להניסם. השניים נאשמים בעבירות של חטיפה, שוד מזוין, קשירת קשר ושהייה בלתי חוקית בישראל. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully