וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל ביטון זכה בבחירות לראשות מועצת ירוחם

רמי שני

24.11.2010 / 6:47

לאחר שגרף למעלה מ-40% מקולות הבוחרים, זכה מיכאל ביטון, ראש סיעת "ירוחם אחת", בבחירות לראשות המועצה. ביטון: "התושבים בחרו עתיד אחר לירוחם"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

מיכאל ביטון הוא ראש מועצת ירוחם הנבחר. ביטון, יו"ר סיעת "ירוחם אחת" הנתמכת על ידי קדימה, גרף 44.5% מקולות הבוחרים. בבחירות הצביעו 69% מ-9,500 בעלי זכות ההצבעה בירוחןם. הלילה, עוד לפני פרסום הנתונים הרשמיים, אמר ביטון כי "אני גאה במערכת הבחירות הנקייה שהביאה הרבה כבוד ליישוב. התושבים בחרו היום בעתיד אחר לירוחם. אני מבין את האחריות, גודל המשימה, ומקווה שמדינת ישראל כולה תירתם למען קידום ירוחם".

מקורביו של ביטון מסרו כי הוא זכה ב-44% מקולות הבוחרים, והותיר מאחור את יו"ר המועצה לשעבר מוטי אביסרור (30%) ונציג ישראל ביתנו, אילן אלמקייס (21%). בקדימה הגיבו בסיפוק לתוצאות ואמרו כי "מדובר בהישג מרשים אשר חוצה את גבולותיה של ירוחם ומהווה ציון דרך בתולדות קדימה אשר כובשת מעוז היסטורי מובהק וחשוב של הליכוד בדרום. ביטון מצטרף לעשרות ראשי ערים מטעם קדימה בצפון במרכז ובדרום המהווים עדות נוספת לעוצמתה של קדימה בציבוריות הישראלית".

ביטון בן ה-40 נולד בירוחם. את שירותו הצבאי עשה כקצין בגולני ובבה"ד אחד. הוא הועסק כאיש חינוך בחברה להגנת הטבע, עבד בסוכנות היהודית, ועד לא מכבר כיהן כמנהל המתנ"ס העירוני ועסק בפעילות בקרן קנדית לגיוס תרומות.

ביטון התמודד מול שלושה מועמדים שביקשו להחליף את עמרם מצנע, שעמד בראש הוועדה הקרואה שהנהיגה את המועצה בחמש השנים האחרונות. המועמדים האחרים הם יעקב בוסקילה, אילן אל מקיף ומוטי אביסרור.

מערכת הבחירות התנהלה בשבועות האחרונים בשקט יחסי וכמעט שלא הורגשה בעיירה, למעט מספר תקריות הורדת שלטי מועמדים בשבוע האחרון כשפעילים תלשו (עם או בלי ידיעת מפעיליהם) שלטים של מתמודדים יריבים. השקט היחסי נשמר לאחר שהמתמודדים החליטו על קיום מרוץ נקי.

עדכון ראשון: 03:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully