וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי שגרירות ירדן בר"ג: "שוטרים תקפו אותנו"

ניר יהב ואיילה חננאל

24.11.2010 / 0:22

עובדי מנהלה בשגרירות ירדן בישראל טוענים כי הוכו בידי שוטרים בגבעתיים, וכי אחד מהם נחבל ואושפז בבי"ח. המשטרה: הבלשים חשדו שתעודותיהם זויפו, העובדים שוחררו לאחר דין ודברים

עובדי מנהלה בשגרירות ירדן בישראל טוענים כי הותקפו אתמול (שלישי) על ידי שוטרים בגבעתיים. אחד המותקפים סיפר לאתר החדשות הירדני "חברני" כי שני אנשי ביטחון ישראלים בלבוש אזרחי תקפו אותו ואת חברו מהשגרירות כשעשו את דרכם לביתם.

לדבריו, אנשי הביטחון הישראלים ביקשו ממנו ומחברו להציג את דרכוניהם, ואז הכו אותם. "בנוסף אלינו הם תקפו גם אדם ערבי שניסה לתווך בינינו ולברר עימם מדוע הם מכים אותנו", אמר. לטענתו הוא נחבל כתוצאה מהתקיפה וכעת הוא נמצא בבית החולים. עוד טען, כי חלף זמן רב עד שהותר לו ולחברו להתקשר למשרד החוץ הירדני על מנת לדווח על התקרית.

מהמשטרה נמסר כי צוות בילוש של מרחב דן שהיה בפעילות ברחוב כצנלסון בגבעתיים סמוך לשעה 15:30 בצהריים הבחין ברכב שעורר את חשדם. הצוות ניגש לרכב, בו נסעו שני עובדי שגרירות ירדן, נהג וחברו וביקש מהם להזדהות. הם סירבו, ולאחר דין ודברים הציגו תעודות דיפלומטיות שאינן זהות אחת לשנייה. השוטרים חשדו שהתעודות מזויפות, אך לאחר בדיקה מול משרד החוץ התברר כי מדובר בשני עובדי השגרירות הירדנית והם שוחררו.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "אנו ממתינים להגשת תלונה רשמית ומסודרת מצד הירדנים ולבדיקת המשטרה".

עדכון ראשון: 21:44, 23.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully