וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בר לב: חברתה של מ' חשודה שסייעה לאונס

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

24.11.2010 / 0:14

ש’, חברתה של מ’, אחת המתלוננות, נחקרה באזהרה בחשד שסייעה לקצין המשטרה לסמם ולאנוס את מ’. ש’ הכחישה את הדברים וטענה כי היחסים בין חברתה לקצין בוצעו בהסכמה

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

פרשת החשדות נגד ניצב אורי בר לב מסתעפת: המתלוננת מ' סיפרה בעדותה כי חברתה ש' הייתה זאת שהובילה אותה באמתלות שונות אל חדר בית מלון בהרצליה שם לטענתה סוממה ונאנסה על ידי בר לב, כך עלה אמש (שלישי) מפרטי החקירה. עוד עולה, כי ש' היא זו שהכירה בין מ' לניצב בר לב.

בעקבות עדות זו, נעצרה ש' שלשום ונחקרה באזהרה בחשד לסיוע לתקיפה מינית ובהמשך שוחררה בערבות. בחקירתה, הכחישה ש' את טענותיה של מ' וסיפרה כי מ' סיפרה לה כי יחסי המין עם בר לב היו בהסכמה.

ש' טענה עוד, כי מ' בדתה את תלונת האונס והאשימה אותה בסיוע לאונס רק בגלל שהיא "קינאה בי מאחר וידעה שיש לי רומן עם בר לב". בין השתיים נערך עימות במהלכו הטיחה ש' במ' כי המציאה את הסיפור על רקע קנאתה במערכת היחסים שניהלה עם בר לב ועל מנת לתרץ את הבגידה בבעלה.

מ' טענה בחקירתה, כי במהלך אותו לילה התחננה בפני בר לב כי יחדל ממעשיו אך הוא המשיך למרות תחינותיה. היא אמרה עוד, כי שמרה את המעשה בסוד במשך השנים, כיוון שפחדה מהשלכות תלונה שכזאת על חייה. לטענתה, כשהבינה שנשים נוספות נפלו קורבן למעשיו וכי הוא עומד להיות מפכ"ל המשטרה, גמלה בלבה ההחלטה להתלונן.

בר לב צפוי לעבור הבוקר בדיקת פוליגרף והוא צפוי להישאל על יחסיו עם שלוש הנשים. על פי ההערכות, אחת משלוש הנשים איננה דוברת אמת.

עדכון ראשון: 20:14, 23.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully