וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתלוננת: בר לב ייבדק מחר בפוליגרף

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

23.11.2010 / 18:00

לאחר שא’ נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף, יעבור מחר ניצב בר לב בדיקה דומה. מקורבת למ', המתלוננת השנייה, אמרה כי לא שמעה ממנה על האונס המיוחס לבר לב

ניצב אורי בר לב, החשוד שהטריד מינית שתי נשים, יעבור מחר בדיקת פוליגרף. בתוך כך, חברתה של אחת המתלוננות, מ', אמרה בחקירתה במשטרה כי מעולם לא שמעה ממנה על האונס שלכאורה טענה שעברה.

מ' התלוננה במשטרה כי בר לב אנס אותה לפני כחמש שנים. בר לב טען בחקירתו כי אכן קיים עמה יחסי מין, אך הדגיש כי היחסים היו בהסכמה. רק בחקירתו אתמול במשרדי מח"ש בירושלים נודע לבר לב כי גם מ' התלוננה נגדו.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן נאם הבוקר בכנס אילת לעיתונות והתייחס לראשונה לפרשה. לדבריו, "שתי התלונות צריכות להיבדק ביסודיות בשאיפה למזער את הנזק ולמנוע טלטלה מיותרת בארגון".

כהן הוסיף כי "פניתי ליועץ המשפטי לממשלה בשבוע שעבר בבקשה כי כל הנושא ייבחן מהר ככל שניתן על ידי הגורמים האמונים על כך. מטרת הפנייה היתה להסיר את העננה ולמנוע מצב בו הארגון כולו נסחף בשיח מיותר ומזיק. אני עובד בשיתוף פעולה עם היועץ המשפטי לממשלה ועם פרקליט המדינה ואנו רואים עין בעין בצורך לחקירה מהירה ויסודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully