וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז נבחר ליו"ר הזמני של ועדת תקציב הביטחון

פנחס וולף

23.11.2010 / 17:11

ועדת הכנסת אישרה את מינוי מופז לתפקיד היו"ר הזמני לפורום המשותף של ועדת חו"ב וועדת הכספים. היו"ר ריבלין איים: אם המחלוקת לא תיפתר, יו"ר ועדת חו"ב ייבחר מקרב המועמדים שהציעו

ועדת הכנסת בחרה הערב (שלישי) בחבר הכנסת שאול מופז (קדימה) לתפקיד יו"ר זמני של ועדת תקציב הביטחון, פורום משותף של ועדת החוץ והביטחון וועדת הכספים. ח"כ מופז נבחר לתפקיד פה אחד.

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, שהשתתף בדיון, אמר לחברי הכנסת כי לאחר שכשל ניסיון ההידברות בין רה"מ ויו"ר האופוזיציה אמש, אותו יזם, הוא סירב לבקשת דחייה נוספת בבחירת יו"ר. "מעולם לא קרה שוועדת חו"ב לא תהיה מאוישת. מעולם לא קרה שבמשך פרק זמן כזה לא מתאפשר לראשי זרועות הביטחון ולנושאי שלש המשרות הבכירות במדינה - רה"מ, שר הביטחון ושר החוץ - להופיע בפני הוועדה ולעדכן אותה בנושאים הביטחוניים", אמר ריבלין. לדבריו, "אסור להחזיק את מערכת הביטחון כבת ערובה של מצוקה פוליטית. אסור להפקיר את חובתנו לנהל המדינה בשל מכשלות פוליטיות".

ריבלין אף התריע כי אם עד תחילת השבוע הבא לא תיפתר המחלוקת הפוליטית יבקש לכנס את ועדת הכנסת ולבחור את יו"ר ועדת החוץ והביטחון מבין המועמדים שיציעו עצמם. נכון לשעה זו, המועמד היחיד הוא ח"כ אריה אלדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully