וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה מכפר עוספיה מתה משאיפת גז רעיל

קובי מנדל

23.11.2010 / 11:51

ההורים ובתם מהכפר עוספיה, שנמצאו אמש ללא רוח חיים בביתם מתו משאיפת גזים רעילים שנפלטו מגנרטור שהוצב ליד ביתם, כך עולה מניתוח גופותיהם במכון לרפואה משפטית

בני משפחת כיוף, האם, הבעל ובתם התינוקת שמצאו אמש את מותם בביתם בכפר עוספיה שעל הכרמל, מתו כתוצאה משאיפת אדי גזים רעילים שנפלטו מגנרטור שסיפק להם חשמל והוצב בסמוך לבית, כך עולה ממצאי נתיחת הגופות הבוקר (שלישי) במכון לרפואה משפטית באבו כביר. אתמול, בעיתוי אומלל, ראש המועצה המקומית, וואג'י כיוף, נכח בכנסת כדי לקדם את חיבור החשמל לשכונה שבה התגוררה המשפחה.

השלושה, נאיף כיוף בן 43, אשתו רימה כיוף בת 32, ובתם קארין בת השנתיים, נמצאו ללא רוח חיים בדירתם. קרוב משפחה של האב סיפר כי נאיף היה שקוע בחובות כספיים מהם ניסה להיחלץ מזה זמן מה באמצעות סיוע כספי שקיבל מאביו.

חבר המשפחה, סגן אלוף במילואים טירן כיוף, סיפר לוואלה! חדשות כי למד לצד נאיף, והיה חבר ילדותו. "אני יכול להגיד שהמשפחה היא משפחה נורמטיבית. משפחה מקובלת, שחיה חיים טובים. אני מכיר היטב את הקשר בין המנוח לבין משפחתו ואשתו. אני חושב שצריכים לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ואני בטוח שנגיע לחקר האמת", סיפר טירן.

טירן כיוף סיפר עוד, כי הבעל עבד במסעדה בשכונת דניה בחיפה. לדבריו, הבעל "היה מאוד מקובל בחברה כאדם חביב שרק דברים טובים אפשר להגיד עליו. האישה היתה מצליחה ועובדת, לא ידוע לי על שום מצוקה, ואני יודע שהם חגגו פה את החג יחד עם כל המשפחה ואפילו הקישוטים נשארו פה בחצר הבית. זה מצביע על משפחה מאוד מאוד נורמטיבית".

ראש המועצה וואג'י כיוף מסר לוואלה! חדשות כי בעוספיה נותרו עדיין 600 בתי אב בארבע שכונות שונות שאינן מחוברות לרשת החשמל. ראש המועצה מתח ביקורת נוקבת על אמצעי התקשורת שמיהרו לקבוע שמדובר ברצח כפול ובהתאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully