וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש מוות לצעיר מצרי שאנס ורצח את דודתו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.11.2010 / 11:04

מוכר מיצים בן 27 הורשע באונס, רצח ושריפת גופת דודתו בת ה-45 בעת שביקר אותה בביתה. ביהמ"ש גזר עליו עונש מוות אולם הוא חושש כי משפחתו לא תרצה לקבל את גופתו

אחת הפרשות שזעזעו בחודשים האחרונים את מצרים באה לסיומה: בית המשפט במדינה הטיל הבוקר (שלישי) עונש מוות על צעיר בן 27, תושב אזור אל-ווראק, שהורשע ברצח דודתו בת ה-45 לאחר שזו סירבה לקיים עימו יחסי מין. במהלך חקירתו הודה הצעיר ברצח וסיפר בפירוט כיצד ביצע אותו.

הרצח שהסעיר את מצרים אירע לפני חמישה חודשים. הצעיר המצרי, בעל דוכן מיצים, הגיע לבית דודתו וניסה לכפות את עצמו עליה. דודתו סירבה, ובתגובה הוא הטיח מקל בראשה, חנק אותה, דקר אותה, הצית את דירתה ואף גנב את כספה. אנשי המשטרה גילו את גופת הדודה כשהיא דקורה ושרופה כליל.

"ביום התקרית התעוררתי בשעה מוקדמת לאחר שישנתי שעתיים בלבד", סיפר הצעיר בחקירתו. "נסעתי באוטובוס, ירדתי ממנו ומצאתי את עצמי באזור אל-ווראק. הלכתי לבית דודתי, היא פתחה לי את הדלת וישבנו בסלון. היא הלכה למטבח להכין תה, בחנתי את הגוף שלה, הוא היה מושך מאד והחלטתי לשכב איתה".

הצעיר המשיך וסיפר בחקירתו כיצד דודתו התנגדה לו והוא בתגובה הכה אותה נמרצות באמצעות מקל עבה שהיה בבית. "הלכתי למטבח, לקחתי סכין ודקרתי אותה בבטן ובגב. הרגשתי שאני אדם אחר באותם רגעים. התחלתי לחנוק אותה, לקחתי את כספה ואת הטלפון הנייד שלה ועזבתי את המקום". בחקירת המשטרה מצאו אנשי הרפואה המשפטית 26 דקירות על גופה של האישה.

"איני מוצא סיבה לפשע שלי", הודה. "הנרצחת אינה אישה זרה לי. היא דודתי שאירחה אותי פעמים רבות בביתה וסייעה לאימי רבות. אני חושש שבני משפחתי יסרבו לקבל את גופתי לאחר שאוצא להורג מרוב בושה. לו הייתי במקומם לא הייתי מוכן לקבל את הגופה של עצמי מרוב בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully