וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: תושבי ירוחם מחליפים את עמרם מצנע

רמי שני

23.11.2010 / 9:14

לאחר חמש שנות שלטון הוועדה הקרואה בראשות יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, יבחרו היום תושבי ירוחם ראש מועצה חדש. ארבעה בני העיר מתמודדים על התפקיד

הבחירות למועצה המקומית ולראשות ירוחם נערכות היום (שלישי) ולא פחות מארבעה תושבי המקום מתמודדים להחליף את עמרם מצנע שעמד בראש הוועדה הקרואה שהנהיגה את המועצה בחמש השנים האחרונות. על תפקיד ראש המועצה מתמודדים יעקב בוסקילה, מיכאל ביטון, אילן אל מקיף ומוטי אביסרור. ביישוב רשומים קצת יותר מ-6,000 בעלי זכות בחירה, שיצביעו ב-9 קלפיות, בהן שתיים המיועדות לנכים.

מערכת הבחירות התנהלה בשבועות האחרונים בשקט יחסי וכמעט שלא הורגשה בעיירה, למעט מספר תקריות הורדת שלטי מועמדים בשבוע האחרון כשפעילים תלשו (עם או בלי ידיעת מפעיליהם) שלטים של מתמודדים יריבים. השקט היחסי נשמר לאחר שהמתמודדים החליטו כבר מזמן על קיום מרוץ נקי.

הקלפיות צפויות להיסגר היום בשעה 22:00 וההערכה היא כי שעות ספורות מאוחר יותר כבר יתפרסמו התוצאות הסופיות. בעיירה מקווים שהבחירות יסתיימו בסיבוב אחד, אולם במטות המועמדים אומרים כי לא מן הנמנע שייאלצו לקיים סיבוב בחירות שני לראשות המועצה. רבים מהמצביעים מעריכים כי במידה ויתקיים הסיבוב השני, זהות המתמודד השני אינה ודאית, אך המועמד מוטי אביסרור צפוי כמעט בוודאות להיות שם. "אבל" הם אומרים, "יש גם סבירות שזה יהיה קרב בין ביטון לאלמקיאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully