וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות המשפחה בצפון: סימני שאלה לאחר הנתיחה

קובי מנדל

23.11.2010 / 8:02

נסיבות מות המשפחה אמש בעוספיה אינן מתבהרות. לאחר נתיחת גופות האב, האם והבת התינוקת, עדיין לא ברור מה גרם למותם. חבר המשפחה: "מדובר במשפחה נורמטיבית"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידיאו: יותם בן-דוד)

תוצאות ראשוניות של נתיחת גופות בני משפחת כיוף שנמצאו אתמול ללא רוח חיים בדירתם בעוספיה, אינן מכריעות מה היתה סיבת מותם. הבדיקה, שהתקבלה הבוקר (שלישי) במשטרה, אינה שוללת כי מותם של השלושה נגרם כתוצאה מהרעלה וחנק, אולם גם אינה קובעת האם מדובר באירוע פלילי.

השלושה, נאיף כיוף בן 43, אשתו רימה כיוף בת 32, ובתם קארין בת השנתיים, נמצאו אמש ללא רוח חיים בדירתם בעיר הדרוזית שעל רכס הכרמל. קרוב משפחה של האב סיפר כי נאיף היה שקוע בחובות כספיים מהם ניסה להיחלץ מזה זמן מה באמצעות סיוע כספי שקיבל מאביו. הוא הוסיף כי "בתקופה האחרונה חשבנו שהוא עבר את המשבר. כנראה שהוא לא עבר ולא החזיק מעמד".

חבר המשפחה, סגן אלוף במילואים טירן כיוף, סיפר לוואלה! חדשות כי למד לצד נאיף, והיה חבר ילדותו. "אני יכול להגיד שהמשפחה היא משפחה נורמטיבית. משפחה מקובלת, שחיה חיים טובים. אני מכיר היטב את הקשר בין המנוח לבין משפחתו ואשתו. אני חושב שצריכים לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ואני בטוח שנגיע לחקר האמת", סיפר טירן.

טירן כיוף סיפר עוד, כי הבעל עבד במסעדה בשכונת דניה בחיפה. לדבריו, הבעל "היה מאוד מקובל בחברה כאדם חביב שרק דברים טובים אפשר להגיד עליו. האישה היתה מצליחה ועובדת, לא ידוע לי על שום מצוקה, ואני יודע שהם חגגו פה את החג יחד עם כל המשפחה ואפילו הקישוטים נשארו פה בחצר הבית. זה מצביע על משפחה מאוד מאוד נורמטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully