וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת מ' טוענת: בר לב אנס אותי

23.11.2010 / 7:26

המתלוננת השנייה נגד ניצב אורי בר לב טוענת כי נאנסה על ידו. בר לב מצידו מכחיש וטוען כי יחסי המין ביניהם היו בהסכמה. פרקליטתו: "עיתוי התלונות חשוד"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

מ', המתלוננת השנייה נגד ניצב אורי בר לב, התלוננה במשטרה כי בר לב אנס אותה לפני כחמש שנים. בר לב טען בחקירתו אמש (שני) כי אכן קיים עימה יחסי מין, אך הדגיש כי היחסים היו בהסכמה, כך דווח גלי צה"ל. רק בחקירתו אתמול במשרדי מח"ש בירושלים נודע לבר לב כי גם מ' התלוננה נגדו.

חקירתו של בר לב נמשכה אתמול כחמש שעות ובהודעה מטעם משרד המשפטים נמסר, כי ניצב בר לב השיב לשאלות החוקרים ושיתף פעולה בחקירתו. ככל הנראה, יחליטו השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה דודי כהן להוציא את בר לב לחופשה כפויה בימים הקרובים.

הניצב, שהיה מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל הבא, חשוד שהטריד מינית את א', יועצת חיצונית למשרד לביטחון הפנים, ואת מ', עובדת נוספת במשרד. אמש הוא עומת במהלך חקירתו עם שתיהן והכחיש במהלך העימותים את החשדות נגדו. במהלך חקירתו של בר לב במחלקה לחקירות שוטרים, נערכו לו שני עימותים נפרדים עם המתלוננות. בשני המקרים לא נרשמו "דרמות" מיוחדות, ושתי המתלוננות היו נחושות מאוד.

עורכת הדין אירית באומהורן, פרקליטתו של ניצב בר לב,אמרה הלילה כי מרשה השיב לכל שאלות חוקריו במחלקה לחקירות שוטרים במלואן. באומהורן הוסיפה, כי הוא עומת מול המתלוננת א' וסיפר כי השניים יצאו לבילוי משותף שלא נשא כל אופי מיני. ביחס למתלוננת מ' אמרה באומהורן, כי בר לב הודה כי קיים עמה יחסי מין לפני חמש שנים, אולם לדבריו, היה מדובר ביחסים בהסכמה. מנגד, מ' טענה בחקירתה כי בר לב אנס אותה.

"מדובר בשתי נשים משכילות ובעלות ניסיון חיים הנמצאות בשנות ה-40 לחייהן. המתלוננות מכירות היטב זו את זו ובחרו באופן תמוה להתלונן נגד ניצב בר לב במועד הקריטי ביותר, עת המרוץ למשרת המפכ"ל מצוי בשלביו הסופיים", אמרה עו"ד אירית באומהורן, "אין לנו כל ספק כי לולא היה מדובר בניצב בר לב כל מחול השדים שאנו עדים לו עתה כלל לא היה מתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully