וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות בני המשפחה בצפון: "האב היה שקוע בחובות"

קובי מנדל

22.11.2010 / 21:00

לדברי קרוב משפחה של ההורים והבת שנמצאו ללא רוח חיים בעוספייה, האב היה שקוע בחובות כספיים. במשטרה נבדק חשד, לפיו האב רצח את אשתו ובתו והתאבד לאחר מכן

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

בני משפחה וחברים ביישוב עוספייה הביעו הערב (שני) זעזוע ממותם של שלושת בני משפחת כיוף. השלושה, נאיף כיוף בן 43, אשתו רימה כיוף בת 32, ובתם קארין בת השנתיים, נמצאו מוקדם יותר הערב ללא רוח חיים, ובמשטרה חושדים כי האב רצח את אשתו ובתו והתאבד. כמו כן, נבדקת האפשרות כי האב הרעיל את השתיים.

חבר של המשפחה, סגן אלוף במילואים טירן כיוף, סיפר לוואלה! חדשות כי למד יחד עם הבעל, נאיף, והיה חבר ילדות שלו: "אני יכול להגיד שהמשפחה היא משפחה נורמטיבית. משפחה מקובלת, שחיה חיים טובים. אני מכיר היטב את הקשר בין המנוח לבין משפחתו ואשתו. אני חושב שצריכים לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ואני בטוח שנגיע לחקר האמת".

כיוף סיפר עוד, כי הבעל עבד במסעדה בשכונת דניה בחיפה. לדברי כיוף, הבעל "היה מאוד מקובל בחברה כאדם חביב שרק דברים טובים אפשר להגיד עליו. האישה הייתה מצליחה ועובדת. לא ידוע לי על שום מצוקה, ואני יודע שהם חגגו פה את החג יחד עם כל המשפחה ואפילו הקישוטים נשארו פה בחצר הבית. זה מצביע על משפחה מאוד מאוד נורמטיבית".

"האב כנראה לא החזיק מעמד"

ראש המועצה וואג'י כיוף, סיפר כי מדובר במשפחה נורמטיבית וכי יש להמתין לתוצאות החקירה. הוא ציין כי מדובר במעשה שמנוגד מבחינה ערכית לדת הדרוזית, וכי תושבי הכפר המומים מהמעשה.

בן משפחתו של האב, סמי כיוף, סיפר לוואלה! חדשות, כי "זו כבר כנראה תופעה במדינה. אין הסבר. מדובר באדם נעים הליכות, מקובל מאוד, אהוד. אמנם היו לו בעיות כלכליות וזה השפיע מאוד על חיי המשפחה שלו, אבל חשבנו בתקופה האחרונה שהוא עבר את המשבר. כנראה שהוא לא עבר ולא החזיק מעמד".

כיוף סיפר עוד, כי במשך יומיים לא ידעו בני המשפחה היכן נמצא האב, ולבסוף אביו הגיע לביתו ומצא את שלוש הגופות. "המצוקה אליה הוא נקלע הייתה כלכלית ואבא שלו עזר לו המון כדי להוציא אותו מאותה הסתבכות כלכלית. מדובר בחובות גדולים שלא נבעו מהמסעדה, שכן המסעדה שלו הייתה מאוד מצליחה. כנראה מתחומים אחרים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully