וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בר לב עומת עם המתלוננות והכחיש החשדות

איילה חננאל

23.11.2010 / 0:06

ניצב אורי בר לב עומת במהלך חקירתו במח"ש עם שתי המתלוננות, א' ו-מ', והכחיש את החשדות נגדו. עם זאת, הוא לא הכחיש את קיומו של מגע מיני והבהיר: "לא כפיתי דבר על איש"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

ניצב אורי בר לב, החשוד שהטריד מינית את א', יועצת חיצונית למשרד לביטחון הפנים, ואת מ', עובדת נוספת במשרד, עומת אמש (שני) במהלך חקירתו עם שתיהן והכחיש במהלך העימותים את החשדות נגדו. כך דווח בערוץ 2. במהלך חקירתו של בר לב במחלקה לחקירות שוטרים, נערכו לו שני עימותים נפרדים עם המתלוננות. בשני המקרים לא נרשמו "דרמות" מיוחדות, ושתי המתלוננות היו נחושות מאוד. בר לב לא הכחיש ביצועם של מעשים מיניים, אלא רק טען כי "לא נעשה דבר שהינו ברף הפלילי ושמהווה עבירה על חוק כלשהו. כולנו אנשים בוגרים ולא כפיתי דבר על איש".

חקירתו של בר לב נמשכה כחמש שעות. בהודעה מטעם משרד המשפטים נמסר, כי ניצב בר לב השיב לשאלות החוקרים ושיתף פעולה בחקירתו. בר לב הכחיש קיום יחסי מין או עבירת משמעת כלפי שתי המתלוננות, אך לא הכחיש את קיומם של המפגשים שהיו לטענתו "תמימים". ככל הנראה, יחליטו השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה דודי כהן להוציא את בר לב לחופשה כפויה בימים הקרובים.

המתלוננת הנוספת היא מ' מצפון הארץ. לה ול-א' יש חברה משותפת והן בנות אותו גיל, אך הן לא דיברו ביניהן כבר ארבע שנים. המקרה של מ' אירע לפני כחמש שנים. עוד עולה כי מ' הגיעה כבר לפני כשבוע אל המחלקה לחקירות שוטרים על מנת למסור את תלונתה. היום, כאמור, הגיעה מ' בשנית למקום על מנת להתעמת עם בר לב. מ' החליטה להתלונן כנגד בר לב בעקבות הגשת התלונה על ידי א'. בר לב עצמו כמעט ולא זכר את מ' וטען כי כמעט ולא הייתה ביניהם היכרות ארוכת טווח.

מוקדם יותר היום, בעת כניסתו למשרדי היחידה לחקירות שוטרים בירושלים, אמר בר לב, כי "אני בא עם האמת שלי והיא תנצח". לדבריו, הוא לא הוזמן לחקירה אלא שב לארץ מיוזמתו וכן שלח עקיצה לכיוון המתלוננת על התנהלותה, "אני לא חמוש בסוללת עורכי דין ומשרדי יחסי ציבור", אמר הניצב שהיה מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל.

עדכון ראשון: 20:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully