וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הורים ובתם נמצאו ללא רוח חיים בעוספייה

קובי מנדל

22.11.2010 / 18:17

זוג הורים ובתם בת השנתיים נמצאו ללא רוח חיים בביתם בכפר שבצפון הארץ. נסיבות האירוע אינן ברורות בשלב זה, אך נבדק חשד לפיו האב רצח את אשתו ובתו והתאבד

אב, אשתו ובתם נמצאו הערב (שני) ללא רוח חיים בביתם בכפר עוספייה שבצפון הארץ. מדובר בנאיף כיוף בן 43, אשתו רימה כיוף בת 32, ובתם קארין בת השנתיים. צוות של מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של השלושה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה, כי בני המשפחה היו מוטלים בביתם ללא רוח חיים זה מספר שעות, ועל הגופות וכן בזירת האירוע לא נמצאו סימני אלימות. גופות השלושה נמצאו על ידי בת משפחתם ללא רוח חיים בדירה. המשטרה חוקרת כיווני חקירה שונים ובהם רצח והתאבדות. במקום נמצאים חוקרי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי.

מפקדת תחנת חיפה, ניצב משנה אהובה תומר, מסרה כי קרובת המשפחה הזעיקה בסערת רגשות את המשטרה לאחר שמצאה את יקיריה ללא רוח חיים בדירה. תומר ציינה עוד כי עדיין לא ידוע כיצד בני המשפחה מצאו את מותם.

"משפחה נורמטיבית"

תומר סיפרה כי בחודש אוגוסט האישה התלוננה כי הבעל הוציאה ממכוניתו באזור האוניברסיטה יחד עם בתם והותירם במקום. בעקבות תלונת האישה, הבעל נעצר - ומעצרו הוארך פעמיים עד אשר שוחרר על ידי בית המשפט. הבעל לא היה מוכר למשטרה עד האירוע של התלונה. לטענת המשטרה, לאחר התלונה האישה נעלמה ולא שיתפה ולא ניתן היה לאתרה.

חבר של משפחת כיוף, סגן אלוף במילואים טירן כיוף, סיפר לוואלה! חדשות כי למד יחד עם הבעל והיה חבר ילדות שלו: "אני יכול להגיד שהמשפחה היא משפחה נורמטיבית. משפחה מקובלת, שחיה חיים טובים. אני מכיר היטב את הקשר בין המנוח לבין משפחתו ואשתו. אני חושב שצריכים לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ואני בטוח שנגיע לחקר האמת".

כיוף סיפר עוד, כי הבעל עבד במסעדה בשכונת דניה בחיפה. לדברי כיוף, הבעל "היה מאוד מקובל בחברה כאדם חביב שרק דברים טובים אפשר להגיד עליו. האישה הייתה מצליחה ועובדת. לא ידוע לי על שום מצוקה ואני יודע שהם חגגו פה את החג יחד עם כל המשפחה ואפילו הקישוטים נשארו פה בחצר הבית. זה מצביע על משפחה מאוד מאוד נורמטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully