וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קבר את בר רפאלי מתחת לערימת פחם?

לילה אודינייב

22.11.2010 / 17:48

מספר ידוענים, ביניהם בר רפאלי, משה איבגי, אלי פיניש ועודד קטש, הצטלמו כשכל גופם מכוסה בפחם כחלק מקמפיין חדש של גרינפיס נגד הקמתה של תחנת כוח פחמית חדשה באשקלון

מחאה בתמונות: ארגון גרינפיס גייס וצילם מספר ידוענים לפרויקט "קבורים בפחם" כחלק במאבקו נגד הקמת כוח פחמית חדשה באשקלון. במסגרת הקמפיין, הצטלמו לפני מספר שבועות הידוענים כשכל גופם מכוסה בפחם ורק פניהם נגלים מתוך הרקע השחור. בין הידוענים שהצטלמו לפרויקט: בר רפאלי, משה איבגי, יוסי שריד, אלי פיניש, יעל גולדמן, אפרת גוש, עודד קטש, לירז צ'רכי, דנה ספקטור, מירה עוואד, מוש בן ארי, שלישיית מה קשור ורוני דואני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר רפאלי בקמפיין המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוגה, מפיק ומעצב הפרויקט, דן דברת, הסביר כי "אנו חיים בחברה הסוגדת ליופי, זוהר והצלחה. השתמשנו בסגידה זו על מנת לתת תשומת לב לנושא פחות מושך – התחנה הפחמית באשקלון. מאחורי הפנים המוכרות, המביטות מהתמונות, עומדים אנשים אמיתיים, שקולם לא נשמע. אם אספר לכם את סיפורים או מה עלולה תחנה פחמית נוספת לגרום, כנראה תאבדו את הפוקוס - והעניין מהר מאוד".

"בישראל, מדינה שבה כותרת עולה על כותרת – קשה לסיפור כמו התחנה הפחמית להתרומם. לכן על מנת להביא את התחנה לקדמת הבמה, פיזרנו על הנושא אבקת כוכבים. בעזרת כישרון המשחק של המשתתפים, וצלם מוכשר, רונן פדידה, כל פוסטר מדמה מוות של אדם המוכר לנו – מת מפחם, ובכך מהווה תמרור אזהרה שחור לכולנו", הוסיף דברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully