וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"ץ אישר: פעילי ימין יפגינו מול בתי שרי ש"ס

גלעד גרוסמן

22.11.2010 / 16:04

בג"ץ קיבל את העתירה שהגישו פעילי ימין בדרישה לאפשר להם להפגין מול בתיהם של השרים אלי ישי ואריאל אטיאס במחאה על ההקפאה. ביהמ"ש הורה לאפשר להם לקיים משמרות מחאה של עד 5 אנשים

בג"ץ אישר היום (שני) לחברי המטה המשותף של ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין לקיים הפגנות מחאה מחוץ לבתיהם של שרי ש"ס אלי ישי ואריאל אטיאס. השופטים, בראשות נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, קבעו כי עד חמישה אנשים יוכלו להפגין מחוץ לבתי השרים ב"שעות סבירות שייקבעו עם המשטרה".

חברי מטה הוועד עתרו לבג"ץ בדרישה להתיר להם להפגין מחוץ לבתי שרי ש"ס במחאה על כוונת שרי המפלגה להימנע בהצבעה בקבינט המדיני-ביטחוני על חידוש הקפאת הבנייה ביהודה ושמרון. העותרים ביקשו להפגין מחוץ לביתו של ישי בשעות 17:00-20:00, ומחוץ לביתו של אטיאס כל היום. לדבריהם, בכוונתם להביא למקום משפחות שלמות, כולל ילדים, כדי להראות לשרים "מי הולך להיפגע מההקפאה".

פרקליטם של העותרים, עורך הדין יצחק בם, אמר כי בית המשפט העליון קיבל את הטענה כי הצורך לקבל אישור מהמשטרה על ביצוע משמרות מחאה אינו סביר, ולכן התיר למי שהממשלה מבקשת להקפיא את בניית ביתו להפגין מול בתיהם הבנויים של השרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully