וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם ממשיך להיות מחוזר: קיבל הצעה מהליכוד

22.11.2010 / 12:47

על רקע העימות בינו לבין הנהגת ש"ס, הציע היו"ר הדור הצעיר בליכוד לח"כ חיים אמסלם להצטרף לשורות המפלגה. "תומכים בעמדותיך, מקומך הטבעי איתנו"

ההצעות הפוליטיות ממשיכות לזרום אל חבר הכנסת הרב חיים אמסלם (ש"ס), בעקבות העימות בינו לבין הנהגת ש"ס. הבוקר (שני) פנה יו"ר הדור הצעיר של הליכוד לאמסלם וביקש ממנו להצטרף לשורות המפלגה. מדובר בפנייה שמתווספת להצעה קודמת שהועברה לפי גורמים המקורבים לאמסלם ממפלגת הבית היהודי.

לוואלה! חדשות נודע כי במכתב ששלח יו"ר הדור הצעיר בליכוד, אריאל מורלי, צוין כי "אנו תומכים בך וביוזמותיך בדבר עידוד היציאה לעבודה של צעירים שאינם לומדים בישיבות, ובגישתך בסוגיית בתי הדין לגיור בישראל. אנו סבורים כי נושאים אלו חייבים טיפול מושכל שימנע פילוג בחברה הישראלית".

עוד כתב מורלי כי "שיח פתוח של שני הצדדים כפי שאתה מנסה לקדם, יביא לשינוי חברתי אדיר, ימנע מחלוקות קשות בעם ויביאו לאהבת חינם בעם ישראל. בשבועות האחרונים פורסמו בכלי התקשורת השונים מספר ידיעות בנוגע לפגיעה במעמדך הפוליטי וביחסיך עם אנשי מפלגת ש"ס. מפלגת הליכוד חרתה על דגלה את השמירה על ערכי היהדות, אחדות העם וקידומן של האוכלוסיות החלשות בחברה הישראלית".

"קיבלתי פניות מכל המפלגות"

מורלי הוסיף כי "בשם הדור הצעיר של תנועת הליכוד, אני קורא לך להצטרף אלינו, לתנועת הליכוד, בה תמצא את מקומך הטבעי. במידה שתחליט לקבל את הצעתנו ולהצטרף לליכוד, נשמח לעמוד לצדך ולסייע לך בכל דרך אפשרית". העתקים מהמכתב נשלחו גם לראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין וליו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין.

חבר הכנסת הרב אמסלם אמר בתגובה, כי "קיבלתי את הפנייה מהדור הצעיר של הליכוד. הגיעו אליי פניות ותמיכה מכל המפלגות, זה מחמיא לי. אמשיך להביע את עמדותיי ולקדם את כל הנושאים החשובים שאני מאמין בהם".

מטעם הליכוד נמסר, כי "תנועת הליכוד מעריכה מאוד את ח"כ אמסלם, כאחד מחברי הקואליציה. עם זאת, הליכוד לא מתערב בנעשה במפלגות אחרות ואף גורם רשמי לא פנה בהצעה לח"כ אמסלם. הגוף שהוזכר בכתבה, 'הדור בצעיר בליכוד', אינו מוכר רשמית בתנועה".

ביום רביעי האחרון הבהיר חבר הכנסת אמסלם במסיבת עיתונאים כי לא יתפטר נוכח הביקורת הגוברת במפלגתו, גם אם הרב עובדיה יוסף יורה לו לעשות כן. אמסלם אמר את הדברים על רקע הביקורת שנמתחה עליו בשל עמדותיו בעד לימודי ליב"ה ויציאה של אברכים לשוק העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully