וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הילדה שנפלה אל מותה בנתניה איימה להתאבד

יוסי מדריסוביץ'

22.11.2010 / 12:25

שישה ימים לאחר מותה הטרגי של הילדה אמילי אליעזוב, שנפלה ממרפסת דירתה בנתניה, ביקשה אמה לשים קץ לחייה. שכנים ושוטרים שהוזעקו למקום הצליחו להניא אותה מהמעשה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: גדי וינסטוק)

אמה של הילדה אמילי אליעזוב בת ה-7, שנפלה ביום שלישי שעבר אל מותה מדירה בקומה השביעית בנתניה, איימה בצהריים (שני) לשים קץ לחייה. שכנים של האם התקשרו למשטרה ודיווחו כי היא יצאה למרפסת ביתה, טיפסה על המזגן וביקשה לקפוץ למטה. בני משפחתה שהיו במקום ניסו להניא את האם מהמעשה ולבסוף היא הסכימה לסגת בה מכוונותיה.

סגן מפקד משטרת נתניה, סגן ניצב פרץ רצון סיפר לוואלה! חדשות כי "האם עלתה על המזגן בקומה השביעית ובני משפחה ושוטרים שהגיעו למקום שכנעו אותה לרדת. האירוע עצמו נמשך מספר דקות. העברנו את הטיפול באם לשירותי הרווחה של עיריית נתניה".

הבת אמילי נפלה ביום שלישי שעבר אל מותה מהקומה השביעית בדירה ברחוב מלחמת ששת הימים בנתניה. צוותים רפואיים של מד"א ממרחב שרון שהוזעקו למקום, מצאו אותה מוטלת על הכביש והחלו לבצע בה פעולות החייאה, אולם זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. מהחקירה עלה כי הילדה הושארה בדירה ללא השגחת הוריה או כל מבוגר אחר יחד עם שלושה ילדים נוספים בגילאים 6, 4 ושנתיים. האם יצאה מהבית לצורך ביצוע סידורים והשאירה את הילדים ללא השגחה. הילדה שנהרגה ניסתה ככל הנראה להוריד כביסה מחבלי הייבוש המתוחים מחוץ לחלון הבית, אך היא מעדה ונפלה אל מותה.

מאגף הרווחה של עיריית נתניה נמסר היום: "מרגע ההודעה של המוקד העירוני לאגף הרווחה על האירוע הטרגי בשבוע שעבר, יצאו עובדים סוציאליים לזירת האירוע, לביה"ח וליוו את המשפחה בשעותיה הקשות. עובדת סוציאלית גם ביקרה את המשפחה במהלך ימי האבל, הציעה סיוע וממשיכה בקשר ובבדיקת צרכי המשפחה ככל שיידרש. במקרים אובדניים שבהם נדרשת חוות דעת פסיכיאטרית לא נתונה בסמכות העובדים הסוציאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully