וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זעמה על אחות טיפת חלב ותקפה אותה בטוש

יוסי מדריסוביץ' ורמי שני

22.11.2010 / 12:29

אם לפעוט מאזור הדרום, שהתקשתה להשלים עם הטיפול שהוענק לבנה, תקפה את אחות טיפת חלב בטוש ולפי החשד אף איימה לרצוח אותה. בתגובה יושבתו מחר 47 תחנות בדרום

אחיות "טיפת חלב" של לשכת הבריאות במחוז הדרום, ישביתו מחר (שלישי) את הפעילות בין השעות 13:00 ל-15:00 ב-47 תחנות מבאר שבע ועד אילת. ההחלטה על ההשבתה התקבלה לאחר שאתמול הגיעה אם לתחנת טבנקין בבאר שבע ולפי החשד איימה לתקוף ולרצוח אחות, נעצה טוש במצחה ואף כתבה באמצעות הטוש כתובת נאצה על קיר הכניסה לסניף. בעקבות המקרה, הוגשה תלונה נגד האם במשטרה.

מרסל אלגריסי, המשמשת כיו"ר ועד אחיות הציבור במחוז דרום של לשכת הבריאות, תיארה לוואלה! חדשות את השתלשלות המקרה: "אתמול בסביבות 10:30 הגיעה לתחנה סבתא עם הנכד שלה. האחות ביקשה לחסן את התינוק, אך לפי הנהלים היא ביקשה לקבל מאמו של התינוק ייפוי כוח. הסבתא התקשרה לבת שלה והבת החלה לגדף את האחות בטלפון. השיחה הסתיימה ולאחר זמן קצר, האם התייצבה בתחנה, כולה כועסת והחלה לקלל את האחות. היא שלפה טוש ונעצה אותו במצח של האחות, קרוב לעין. נוצר לאחות במצח משהו שדומה לקעקוע. לאחר מכן היא אמרה לאחות: 'אם לא היה לי תיק במשטרה, הייתי רוצחת אותך ושוחטת אותך'. האחות הייתה בהלם ואחות אחרת ששהתה בתחנה הזמינה את הקב"ט המחוזי".

אלגריסי הוסיפה וסיפרה כי "לאחר מכן האם המשיכה בטראנס של גידופים ובעקבות כך הוחלט להזמין את המשטרה. האם ברחה מהמקום, אבל הספיקה לכתוב על הדלת עם הטוש את שם האחות בצירוף המילים 'זונה' ו'שרמוטה מוצצת זין'. אלימות מילולית אצלנו במחוז זה דבר שבשגרה, אבל לשמחתנו בדרך כלל זה לא מסתיים באלימות פיזית. כאן זה מקרה אחר, שלא יכולנו להשלים עמו ולכן מחר נקיים אספות הסברה בין 13:00 ל-15:00. האחות אומנם לא נזקקה לטיפול רפואי, אבל היא מאוד נרעשת". מהמשטרה נמסר כי האם תיחקר בתחנת משטרת באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully