וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בר-לב: "שבתי לארץ מיוזמתי, בלי יח"צ"

איילה חננאל

22.11.2010 / 12:37

בכניסתו לחקירה במח"ש אמר הניצב שהיה מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל כי לא הוזמן לחקירה אלא שב לארץ על דעתו. הוא גם שלח עקיצה למתלוננת: "אני לא חמוש בסוללת עורכי דין"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

ניצב אורי בר-לב החשוד בתקיפה מינית של א', יועצת חיצונית למשרד לביטחון פנים אמר היום (שני) בעת כניסתו למשרדי היחידה לחקירות שוטרים בירושלים: "אני בא עם האמת שלי והיא תנצח". לדבריו, הוא לא הוזמן לחקירה אלא שב לארץ מיוזמתו וכן שלח עקיצה לכיוון המתלוננת על התנהלותה, "אני לא חמוש בסוללת עורכי דין ומשרדי יח"צ", אמר הניצב שהיה מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל.

מוקדם יותר היום, אמרה עורכת הדין אירית באומהורן, פרקליטתו של ניצב בר-לב, כי "אנחנו בטוחים שחפותו של בר-לב תוכח". באומהורן אמרה את הדברים בעוד מרשה נחקר במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בירושלים, בפרשת החשד לתקיפה המינית של היועצת החיצונית למשרד לביטחון הפנים.

אתמול נחקרה היועצת א', שהתלוננה כי ניצב בר-לב הטריד אותה מינית, ונמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה. בחקירתו של בר-לב אמור להיערך עימות בינו לבין א', וייתכן כי אף ייבדק בפוליגרף.

א' הגישה תלונה נגד ניצב אורי בר-לב הנחשב לאחד המועמדים לתפקיד המפכ"ל בטענה כי זה תקף אותה מינית. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה בתגובה לשר לביטחון הפנים להקפיא את הליך מינוי המפכ"ל עד לחקירת הפרשה.

(עדכון ראשון - 11:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully