וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר החשד נגד בר לב: גרסת א' אומתה בפוליגרף

איילה חננאל

22.11.2010 / 0:10

א', שהתלוננה כי ניצב אורי בר לב הטריד אותה מינית, נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שעברה. בר לב נחת בישראל, וצפוי להיחקר היום בפרשה. ככל הנראה, היום הוא גם יעומת עם א'

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

היועצת החיצונית למשרד לביטחון פנים, א', שהתלוננה כי ניצב אורי בר לב הטריד אותה מינית, נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה. בר לב, שנחת אמש (ראשון) בישראל, ייחקר היום במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים. על פי ההערכות, מחר ייערך עימות בינו לבין א', ובר לב אף צפוי לעבור בדיקת פוליגרף.

בתוך כך, התייחסו אתמול מקורביה של א' לפרשה. לדברי אחד מהם, "מדובר באישה חזקה, אינטיליגנטית ,דוקטור במקצועה, שעברה מסכת של תקיפה, התעללות והשפלות מצד חגי פלג, אשר נגדו הגישה תלונה שבעקבותיה התפטר. היה זה פלג שפנה למח"ש ולחץ על פתיחת החקירה נגד בר לב". לדברי המקורבים, "האישה הזו עברה מסכת התעללות, אך בזה התקשורת לא מתעסקת והפכו את זה לדיון בקרב על המפכ"לות".

המקורבים מתחו ביקורת חריפה על התנהלות התקשורת בנושא ואמרו כי "במקום להתייחס למציאות הקשה ששררה במשרד לביטחון פנים, התקשורת נוברת בחייה הפרטיים ופועלת על פי סטריאוטיפים כאשר היא מפרסמת רומן לא רלבנטי מעברה. נשאלת השאלה למה לא מפרסמים גם רומנים שניהלו בר לב ופלג". לדברי המקורבים "היא התלוננה נגד פלג כי לא היתה לה ברירה ולא יכלה לעמוד יותר במעשי התקיפה שלו והיא המומה מהעוצמה בה התפוצצה הפרשה בתקשורת".

א' הגישה תלונה נגד ניצב אורי בר לב הנחשב לאחד המועמדים לתפקיד המפכ"ל בטענה כי זה תקף אותה מינית. היועץ המשפטי לממשלה הורה בתגובה לשר לביטחון פנים להקפיא את הליך מינוי המפכ"ל עד לחקירת הפרשה.

(עדכון ראשון - 18:51 21.11.2010 )

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully