וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתבי איום עם אבקה חשודה נשלחו לח"כים חרדים

פנחס וולף ומוטי לוי

21.11.2010 / 15:54

מכתבי נאצה ובהם אבקה חשודה נשלחו למספר חברי כנסת חרדים. שולחי המכתב איימו, בין היתר, כי "אם תמשיכו לסחוט תקציבים על חשבוננו תשלמו על כך מחיר כבד"

מספר חברי כנסת חרדים קיבלו היום (ראשון) מכתבי נאצה שהכילו אבקה חשודה. המכתבים נלקחו לבדיקה על ידי משמר הכנסת. על פי הערכה ראשונית, מדובר במלח, ולא באבקה המהווה סיכון כלשהו לבאים עמה במגע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

במכתבים, שנשלחו בין היתר לחברי הכנסת אורי מקלב ומשה גפני ממפלגת יהדות התורה, נכתב: "אנו תושבי מדינת ישראל הנאורים, דורשים מכם אנשי החושך שתפסיקו לחיות על חשבוננו, וכל היום ללמוד ולא לעבוד, ולא ללכת לצבא ולמילואים. תצאו לנו מהוורידים".

שולחי המכתב איימו על חברי הכנסת וכתבו: "ראו הוזהרתם!! והיה אם תמשיכו לסחוט תקציבים על חשבוננו ועל חשבון הסטודנטים והתרבות שלנו, תשלמו על כך מחיר כבד.
נתחיל להיאבק בכם פיזית ולא רק בהפגנות, ותרגישו את נחת זרוענו על גופכם ועל בתי הכנסת שלכם! נמרר לכם את החיים! נתקוף אתכם בעריכם ושבכונותיכם!".

יאיר אייפרמן, עוזרו של ח"כ אורי מקלב, אמר כי "בהחלט מדובר בעליית מדרגה. אנחנו מקבלים כל העת מכתבים עם קללות ודברי נאצה". אייפרמן הוסיף, כי אנשי משמר הכנסת הגיעו למקום בזריזות ולקחו מהם את המעטפה כך שהם לא הספיקו לקרוא או לפתוח אותה. אייפרמן ציין עוד, כי מלבד מכתב זה, הם מקבלים ללשכתם בקביעות מכתבי נאצה ובתוכם דפים קרועים מספר תהילים.

יועץ התקשורת של ח"כ משה גפני, ירח טוקר, מסר בתגובה כי "היה לנו ברור שההסתה הפרועה נגד החרדים תוביל לצעדים שכאלה, ואולי אף לאלימות נגד חרדים. חבל שאין דיאלוג אמיתי בחברה הישראלית, אלא מסע שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully