וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אמסלם: אנשי הרב עובדיה חיללו שם שמיים

מוטי לוי

21.11.2010 / 14:49

נמשכים חילופי המהלומות המילוליות בין אנשי ח"כ חיים אמסלם למחנה הרב עובדיה יוסף. מקורבי אמסלם: "הרב עובדיה יוסף נשבה על ידי בני ביתו. הציבור יבוא חשבון עם אותם חסרי מוסר"

עומר מירון

(באדיבות: חדשות 24)

מקורביו של ח"כ חיים אמסלם (ש"ס) הגיבו היום (ראשון) לדבריו של הרב עובדיה יוסף, שביקש בדרשתו לא להאמין לאלו הטוענים כי יש קושי לזכות בפגישה עמו. "מקורבי הרב עובדיה יוסף גרמו לחילול שם שמיים חסר תקדים, כאשר מר"ן גדול הדור חוזר ואומר לאלפים בשידור לווין כי ביתו פתוח לכל, בזמן שכל ילד בהר נוף יודע שדלתו של הרב חסומה ואי אפשר לגשת לדבר עמו בצורה רצינית. במקרה הטוב, אפשר לקבל ברכה, לנשק את ידו ולקבל לטיפה", אמרו מקורביו של ח"כ אמסלם.

לדבריהם, ראיה לכך היא ש"רבני הימין וח"כים דתיים לאומיים, ביניהם חבר הכנסת בן ארי, נחסמו רק השבוע בכניסה לבית הרב כשביקשו לדבר עמו בנושא ההקפאה ומר"ן אינו יודע זאת כלל".

מקורביו הוסיפו כי "הפשע הנורא של השימוש הציני וחסר הכבוד בגדול הדור יישפט בדפי ההיסטוריה להוקעה ודיראון עולם. העובדה שמר"ן הרב עובדיה יוסף נמצא במעין שבי על ידי בני ביתו היא דבר שלא נמצא לו אח ורע בעולם של תורה ויראת שמיים. הציבור יבוא חשבון בבוא העת עם אותם האנשים צרי האינטרסים וחסרי המוסר שהפכו את מר"ן גדול הדור לקרדום לחפור בו".

העימות בין הרב אמסלם להנהגת ש"ס פרץ לאחר שחבר הכנסת התבטא בראיון עיתונאי בזכות שילובם של אברכים במעגל העבודה וכן הביע תמיכה בהכנסת לימודי הליבה לבתי הספר של ש"ס. "אנחנו חיים בצורת חיים שמחייבת את הילדים שלנו לחיי עוני", אמר אמסלם בראיון, "תורה אינה מנוגדת לעבודה, מה שהרסו פה ב-25 שנה ייקח זמן לתקן". לדברי הרב אמסלם, מנהיגי ש"ס הולכים אחר הזרם הליטאי החרדי ומחקים אותו, וכי על החרדים הספרדים לחדול ממנהג זה.

לדבריו, הפעולות שהוא נוקט מפחידות את הליטאים ש"הולכים לאבד את חוטבי העצים ושואבי המים שלהם". אמסלם אמר לאחרונה שאין בכוונתו להתפטר מתפקידו כחבר כנסת. "לא אחזיר את המנדט ולא אפעל בשורות ש"ס, אמשיך להיות בכנסת ואשא את דבריי ברמה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully