וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעלל בבתו הפעוטה וגרם לה שבר בגולגולת

גלעד גרוסמן

21.11.2010 / 10:25

תושב שועפט שבמזרח י-ם מואשם כי היכה מספר פעמים את בתו התינוקת וגרם לה לשברים בגולגולת ובגפיים. אשתו מואשמת בכך שנמנעה מלהעניק לבת טיפול רפואי הולם

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד זוג הורים משועפט, בגין התעללות בבתם בת החצי שנה. בין השאר, הבעל נאשם בכך שגרם לבתו שבר בגולגולת, שבר בשוק ושברים בקרסול שלה. האם נאשמת בכך שנמנעה מלהעניק לבתה את הטיפול הרפואי הנדרש.

על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר הלידה החל האב, בן 23, לנהוג באלימות כלפי בתו. כשהייתה כבת שלושה חודשים בלבד, הוא שבר את השוק שלה ברגלה הימנית. כעבור כחודש הוא גרם לה לשבר בגולגולת. בעקבות זאת הפעוטה אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הרופאים הנחו את ההורים לקבוע לבתם תור במרפאה נוירוכירורגית לילדים, אולם הם הסתפקו בביקור חד פעמי אצל רופא המשפחה.

לטענת הפרקליטות, כעבור חודש נוסף, גרם האב לבת שני שברים בקרסול שמאל. באותו היום לקחה האם, בת 19, את הפעוטה לבדיקה בקופת חולים. הרופא שבדק אותה חשד שמדובר במקרה של אלימות כלפי התינוקת, ולכן אמר לאם לקחת את הילדה לבדיקה בבית החולים כדי לאשר את חשדותיו. כעבור מספר דקות הגיע האב למקום וקיבל לידיו את ההפניה לבית החולים, אולם השניים נמנעו מלקחת את בתם לבדיקה בבית החולים. בכתב האישום נטען עוד, שהאב נהג לטלטל את בתו וגרם לה דימום בראש, שברים מרובים בצלעות ודימומים ברשתית העין. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully