וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השרים תדון בהצעה להאריך את שעון הקיץ

פנחס וולף

21.11.2010 / 4:49

ביום רביעי תעלה ההצעה, עליה חתומים חברי כנסת מכל המחנות הפוליטיים, לקריאה טרומית. "הממשלה צריכה לשמוע את קריאות הציבור ולשים קץ לאיוולת הזו", אמר ח"כ הורוביץ

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון היום (ראשון) בהצעת החוק של חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ) להארכת שעון הקיץ עד סוף אוקטובר. על הצעת חוק חתומים 20 חברי כנסת מכל המחנות הפוליטיים ביניהם גם אורי אורבך (הבית היהודי), אריה אלדד (האיחוד הלאומי), חיים אורון (מרצ), איתן כבל (העבודה), מאיר שטרית (קדימה) ודב חנין (חד"ש). ביום רביעי תעלה ההצעה לקריאה טרומית במליאת הכנסת.

"שעון הקיץ ברוב ימות השנה הוא הדבר הנכון שיטיב עם כלל הציבור – ילדים ומבוגרים, נהגים והולכי רגל, חילונים ודתיים", אמר ח"כ הורוביץ. "הממשלה צריכה לשמוע את קריאות הציבור, ולשים קץ לאיוולת הזו שעולה לנו עשרות מיליוני שקלים ופוגעת בהרגלי החיים של כולנו".

ח"כ הורוביץ הדגיש כי החסם העיקרי להצעת החוק הוא המפלגות החרדיות, אשר התנגדותן היא חסרת היגיון ושרירותית לחלוטין. "אסור שגם בשנה הבאה, בגלל כפייה שכזו, שוב נפסיד עוד שעה של אור. אסור לממשלה להיכנע לתכתיבים חסרי היגיון".

שעון הקיץ בישראל חל בין יום שישי האחרון שלפני ה-2 באפריל לבין יום ראשון האחרון שלפני י' בתשרי והצעת החוק מבקשת לקבוע כי יסתיים באחד בנובמבר. המעבר לשעון חורף בשלב מוקדם עורר מחאה חריפה וכ-300 אלף בני אדם חתמו עד כה על עצומה להארכת שעון הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully