וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה במטולה: לא נתאחד עם מועצה אחרת

עידן אבני

20.11.2010 / 23:08

עקב קיצוץ בתקציבי העירייה, לא מקבלים אנשי כיתת הכוננות במטולה את משכורותיהם. משרד הפנים קיצץ בתקציב העירייה עקב סירובה להתאחד עם מועצה אזורית אחרת

יח"צ - חד פעמי

(צילום: איתי ביטון, עריכת וידאו: עידן גוראל)

מתנדבי כיתת הכוננות במטולה חזרו בהם הערב (שבת) מכוונתם להחזיר את כלי הנשק שקיבלו במסגרת תפקידם, בעקבות בקשתו של מפקד האוגדה, תא"ל יואל סטריק. המושבה מושבתת כבר מספר שבועות בעקבות העבודה שמשכורות העובדים אינן משולמות.

תקציב האיזון של המועצה קוצץ מאחר ומשרד הפנים דורש מהיישוב הקטן המונה רק 1,400 תושבים, להתאחד עם אחת ממועצות האזור. במושבה שאינה מצליחה לכלכל את עצמה, מתנגדים בתוקף לאיחוד המדובר בטענה כי הדבר ייפגע בצביון המושבה. הערב התאספו עשרות מתושבי המועצה למחות על אי תשלום המשכורות לעובדי המועצה.

מזה מספר שנים תושבי מטולה וראש המועצה בראשם טוענים כי איחוד היישוב יפגע בייחודיות של המושבה. ומתנגדים בתוקף למהלכי האיחוד של משרד הפנים, שבשנים האחרונות מצידו קיצץ כשלושה מיליון שקל מתקציב האיזון.

ראש המועצה המקומית, הרצל בוקר, אמר כי "יש הוראה של מפקד האוגדה לא לפתוח את מחסן הנשק בלילה. והרב"ש של היישוב לא מוכן לפתוח את הנשקיה. אנחנו ננתק את החשמל, שהצבא יקח את הנשק מפה. המאבק שלנו הוא על הבית. הקיצוצים שעושים לנו לא מאפשרים לנו לתפקד. אומרים לנו שבמצבנו הנוכחי אנחנו צריכים להתאחד. אבל אלו סתם ססמאות ולא הראו לנו נייר עמדה".

  • עוד באותו נושא:
  • מטולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully