וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ערבי: "דרישות אבו מאזן חיזקו ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.11.2010 / 14:05

פובליציסט בכיר בעיתון "א-שרק אל-אווסט", מתח ביקורת חריפה על יו"ר הרשות, וטען כי התעקשותו של אבו מאזן על ההקפאה גרמה לחיזוק צבאי ומדיני של ישראל

ביקורת חריפה של אחד העיתונים החשובים בעולם הערבי על התנהלותו של יו"ר הרשות אבו מאזן: במאמר של הפובליציסט עבד א-רחמן ראשד בעיתון "א-שרק אל-אווסט", הוא האשים את אבו מאזן שבהתעקשותו על המשך ההקפאה, הוא רק גרם לישראל להתחזק צבאית ומדינית.

לדבריו, "בתמורה ל-90 יום של הקפאת בנייה בשטחים, העניק אבו מאזן לישראל 20 מטוסי קרב ו-20 מיליארד דולרים, ופתח את התיאבון של התורמים היהודים ברחבי העולם לסייע בבניית בתים נוספים בגדה המערבית ובירושלים".

"הישג נוסף של אבו מאזן הוא העובדה שגרם לתבוסה למפלגתו של אובמה בבחירות האחרונות", כתב עוד. "המפלגה הדמוקרטית איבדה את תמיכת היהודים האמריקאים, ואלו ברחו עם הכסף שלהם ועם קולותיהם למפלגה הרפובליקנית בשל העמדות הקיצוניות שהביע, לטענתם, אובמה נגד ישראל... ולמען מה?! לא כדי להשתלט על הגדה, לפנות את ירושלים או להשיב אלפי פליטים לבתיהם. כל המלחמה של אבו מאזן בנתניהו היתה כדי שהאחרון ימשיך להקפיא בניית דירות בהתנחלויות".

"לולא התנאי להקפיא את הבנייה, ספק גדול אם הישראלים היו מקבלים משהו מכל אלה", כתב ראשד שהוסיף וציין כי נתניהו התנהל בצורה נכונה והצליח "להפוך את הבעיה לעסקת חבילה שבה הרוויח". לדבריו, נתניהו "הפך לגיבור בעיני העם בישראל ובעיני יהודים רבים ברחבי העולם משום שהוא אמר 'לא' לאובמה והביס את הפלסטינים ללא ירי וללא משא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully