וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החוליה בשכם: "האחריות על ראשי חמאס"

אופק עיני

18.11.2010 / 1:26

לכידת חוליית המחבלים שתיכננה לבצע פיגועים בירושלים ולהתנקש במושל שכם מסעירה את הרשות. בפתח מטילים את האחריות על ראשי חמאס ומבהירים: "הם מנסים לזרוע אנרכיה בגדה"

"האם מי שמתכנן לרצוח מושל ברשות רוצה בפיוס?", כך שאל אמש (רביעי) דובר פתח, אחמד עסאף, בעקבות מעצרה של חוליית חמאס בשכם על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. מקורות ביטחוניים ברשות סיפרו כי מלבד התכנון להתנקש במושל שכם, ג'יברין בכרי, תיכננה החוליה גם לבצע פיגועים בירושלים, ואף הצליחה כבר להשיג מכונית תופת לשם ביצוע הפיגועים. עסאף בירך את המנגנונים על "מאמציהם ההירואיים ועל עירנותם התמידית שסיכלה את תוכנית הטרור הזו".

בפתח קראו למנגנוני הביטחון "להכות ביד ברזל כי מי שמשווה בנפשו לפגוע בביטחון האזרח או באינטרס הלאומי", וגינו בחריפות את חמאס שתיכננה "להתנקש באישיות בכירה כמו בכרי, הידוע בעברו המפואר, בימים הקדושים הללו בהם חוגג העם הפלסטיני את חג הקורבן".

"חמאס פועלת באמצעות תוכניות פושעות בניסיון לזעזע את היציבות בשטחי הרשות הפלסטינית ולזרוע אנרכיה", הסביר עסאף, והטיל על ראשי חמאס את האחריות המלאה לתוכניותיה של החוליה שנתפסה. "בזמן שאבו מאזן מנהל מערכה לשחרור העם הפלסטיני מהכיבוש ולהגנה על ירושלים, מבין אותנו חמאס בפעולותיו המבזות והופך את המערכה לפנימית בין בני העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully