וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בעזה: פעיל טרור שתיכנן חטיפה בסיני

ניר יהב ויהושע בריינר

17.11.2010 / 18:12

איסלם יאסין, פעיל בארגון הקיצוני "צבא האיסלם" חוסל כשרכבו הותקף מהאוויר בעזה. אחיו נפצע קשה מאד ומת מפצעיו מאוחר יותר. במערכת הביטחון ציינו כי יאסין התכוון לחטוף ישראלים בסיני

רויטרס

( צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

ההרוג בתקיפה שאירעה הערב (רביעי) בעיר עזה שברצועה הוא איסלם יאסין, פעיל בארגון "צבא האיסלם" המזוהה עם ארגון אל-קאעדה. יאסין, תושב מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה, היה מעורב ככל הנראה בחטיפתו של העיתונאי הבריטי אלן ג'ונסטון ב-2007.

בתקיפה נהרג גם אחיו של איסלם, מוחמד יאסין, שנפצע קשה מאד אך מת מאוחר יותר מפצעיו. אדם נוסף פצוע באורח קשה. על פי דיווחי הפלסטינים שיגר צה"ל טיל לעבר המכונית בו שהו האחים יאסין.

במערכת הביטחון הודו כי צה"ל עומד מאחורי החיסול וציינו כי יאסין היה בכיר בתשתית הטרור והיה יד ימינו של ממוטז דורמוש, ראש התשתית. יאסין תיכנן ועמל באופן אישי על הוצאת פיגוע שמטרתו חטיפת ישראלים בסיני ופעל לצד בכירים שנהרגו בחיסולים קודמים. התשתית המשיכה לדברי השב"כ לפעול בניסיון להוציא את פיגוע החטיפה לפועל.

הודעת מערכת הביטחון מתייחסת לחיסולו של מוחמד נימנים, בן 27, לפני כשבועיים, שרכבו התפוצץ בסמוך לתחנת המשטרה ג'ואזאת. גם נימנים השתייך לארגון הקיצוני "צבא האיסלם", שהיה מעורב בחטיפת החייל גלעד שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully