וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשנים היזהרו: סיירת בי"ח בנהריה בעקבותיכם

קובי מנדל

17.11.2010 / 18:40

עובדי ביה"ח לגליל המערבי בנהריה, שהוסמכו על ידי המשטרה, מסיירים במסדרונות במדים ונותנים דו"חות למעשנים במוסד. בכירה בבית החולים: "נותנים לעובדים אחריות לשמור על הסדר"

בבית החולים לגליל המערבי בנהריה מצאו פתרון מקורי למלחמה בתופעת העישון במוסד. עובדים בבית החולים שהוכשרו לתפקד כשוטרים זוטרים, מפטרלים במסדרונות לבושים במדי משטרה ומחלקים דוח"ות לעובדים ולמבקרים. "הסיירת" מורכבת מ-20 מתנדבים, שנוסף על תפקידיהם האחרים בבית החולים מפנים מספר שעות בשבוע ומסיירים במסדרונות המוסד לאיתור המעשנים.

"הרעיון הוא לתת לעובדים שלנו את האחריות לשמור על הניקיון והסדר" סיפרה המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים רותי יפרח. היא הוסיפה כי "העובדים הם בעצם שוטרים לכל דבר ועניין. חלקם אף יכולים לתת דו"חות כספיים למפרים את הסדר. זהו פתרון מצוין ואנו כבר רואים תוצאות בשטח".

המתנדבים עברו הכשרה של חודשיים על ידי משטרת ישראל והוסמכו להיות שוטרים בסיסיים בשלב א'. הם למדו על סמכויות השוטר, כיצד יש לפנות לאזרח וכיצד למנוע עישון. "זוהי שבירת שיגרה מאוד מעניינת ומיוחדת" סיפר ניסים כהן, עובד בית החולים שמשתתף בפרויקט, "אנו עולים על מדים משטרתיים ומסיירים בבית החולים. כל משמרת כזו נמשכת שעתיים ואנו מסתובבים בזוגות. כך גם העוברים ושבים יודעים שיש מישהו ששומר על הסדר ואילו שמעשנים מקפידים לעשות זאת רק במקומות מותרים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully