וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מחפשים בצפון: לאן נעלמה ענת צ'רבינסקי?

עידן אבני

17.11.2010 / 16:38

ענת צ'רבינסקי יצאה מביתה לפני כשבועיים, ומאז נעלמו עקבותיה. כמה ימים אחר כך התגלה רכבה בחוף חוקוק שבכנרת, ומאות שוטרים ומתנדבים החלו לחפש אחריה לאורך החוף ובעומק המים

מאות שוטרים ומתנדבים הופכים כל אבן וצוללים בכנרת כבר עשרה ימים, בניסיון למצוא את ענת צ'רבנסקי, 29, שנעלמה לפני כשבועיים. צ'רבנסקי יצאה את ביתה בנשר ומאז נעלמו עקבותיה.

מספר ימים אחרי העלמותה מצאה המשטרה את רכבה בחוף חוקוק ומאז מתרכזים החיפושים אחריה במימי הכנרת. צ'רבנסקי, סטודנטית למשאבי אנוש במכללת הגליל המערבי, לא השאירה אחריה סימן שיוביל לפתרון התעלומה. בני משפחתה מקווים עדיין למצוא אותה בחיים. אלון, אחיה משתתף בחיפושים, כמו שאר בני המשפחה.

"אבא שלנו פגש אותה יום לפני שהיא נעלמה ולא היה שום סימן או נורת אזהרה. זה קרה לנו פתאום ואנחנו בשוק, לא מבינים איך זה יכול היה לקרות. זה לא מתאים לענת. עצם העובדה שהיא לקחה את הרכב ונסעה לאזור הזה בלי להגיד לנו זה כבר חריג. זו לא ענת שאנחנו מכירים", סיפר האח.

עשרות מתנדבים מחפשים את ענת כשהם סורקים מידי יום שטחים רבים. צוללנים מתנדבים וצוללנים של המשטרה סורקים את קרקעית הכנרת. סנ"צ סרינה יהודה, קצינת האק"מ של מרחב העמקים והאחראית על החיפושים אמרה כי "אנחנו לא פוסלים שום אפשרות, הכל בא מבחינתנו בחשבון. מידי יום משתתפים בחיפושים כמאה מחפשים. התחלנו לסרוק מחוף חוקוק שזה, אנחנו משערים, המקום האחרון בו היא היתה".

"בינתיים אין שום כיוון נוסף", אומר האח אלון. "יכול להיות שהיא נכנסה למים ויכול להיות שלא. אולי היה איתה עוד מישהו. הכל לא מסתדר לנו. עצם העובדה שזה קרה לא מסתדר לנו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה גם בחיפושים וגם בחקירה", מספר אלון. הוא הוסיף עוד פרטים אודות אחותו: "ענת היא בחורה ידידותית. היא סיימה בשנה שעברה ללמוד מיידענות באורנים והתחילה תואר נוסף במכללת הגליל מערבי. מי שרוצה יכול לעזור ולחפש, אנחנו רק רוצים שהיא תחזור בריאה ושלמה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully