וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שביתת הפרקליטים: שוחררו נאשמים בירי

רמי שני

17.11.2010 / 13:30

שני בדואים הנאשמים בירי וחבלה חמורה מאזור מזרח הנגב שוחררו לאחר שתסקיר שאמור היה להיות מוצג היום בביהמ"ש בעניינם לא הוצג בגלל שביתת הפרקליטים. "הם מסוכנים"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שחרר היום (רביעי) ממעצר שני עצירים שהואשמו בחבלה בירי וחבלה בנסיבות מחמירות במהלך סכסוך בין חמולות של בדואים לפני כחודשיים באזור מזרח הנגב. בעקבות הגשת כתב האישום נגדם, החליט בית המשפט כי עליהם להישאר במעצר עד שתתקבל החלטה אחרת בעניינם. היום היתה אמורה הפרקליטות להגיש תסקיר שירות המבחן בתיק.

"מדובר בתסקיר שלילי מאוד המייחס להם מסוכנות גבוהה", אמרה עו"ד אדוה ויסגן-לוי מהפרקליטות, "אבל בשל שביתת הפרקליטים, איש מאתנו לא יכול היה להתייצב לדיון והשופט שיחרר אותם". יצוין כי גם אתמול שיחרר אותו שופט, דב מנגד, עציר אחר – פריד אבו-אל-קיאן מחורה בנסיבות דומות.

שביתת פרקליטי המדינה נכנסה ליומה השני וגרמה לשיבושים בעבודת בתי המשפט. זאת לאחר שאתמול כלל לא התקיימה פגישה בין נציגי הפרקליטים לבין אנשי משרד האוצר. זה כשבעה חודשים מתנהל משא ומתן בין האוצר לפרקליטים, שדורשים שיפור בתנאי העסקתם. הפרקליטים מוחים, בין השאר, על כך שהמשכורות שלהם נמוכות, ורבים מהם אינם זוכים להחזרי הוצאות רכב וטלפון וכן סובלים מקשיי קידום במערכת. יצוין גם כי הפרקליטים הוחרגו מההסכם החדש שגובש עם ההסתדרות.

  • עוד באותו נושא:
  • חבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully