וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל: נאשם בפדופיליה חזר לתקוף בשפלה

גלעד גרוסמן

17.11.2010 / 12:02

גבר מהשפלה שהואשם בשנות ה-90' במעשי תקיפה של ילדים, אך שוחרר בשל ליקוי שכלי, הואשם היום בביצוע עבירות מין ב-3 ילדים. הפרקליטות טוענת כי משפחתו ידעה על מעשיו, אך לא מנעה אותם

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 51 ממושב בשפלה, הנאשם בביצוע שורה של עבירות מין בילדים במושב. הוא נאשם באונס, מעשה סדום וביצוע מעשה מגונה. הגבר כבר הואשם פעמיים בעבר בביצוע עבירות דומות אך לא הועמד לדין בשל פיגור שכלי. לטענת הפרקליטות, בני משפחתו ידעו על המעשים אך לא עשו דבר למנוע אותם.

לפי כתב האישום, הנאשם נהג לשוחח עם הקטינים, להוביל אותם למקום צדדי, ואז לאחוז בהם ולבצע בהם עבירות מין. המקרה האחרון התרחש בתחילת החודש. הנאשם הבחין בילדה בת 8 בזמן שהגיעה למכולת המושב. הוא עקב אחריה כשיצאה מהמקום, וכשעברה ליד קרוואן במקום חשוך ניגש אליה וביקש שתחבק אותו. היא סירבה, ואז הוא אמר לה "רק חיבוק, מבטיח רק חיבוק". היא הסכימה, ואז הוא אחז בה בכוח, הרים את חצאיתה ואנס אותה. הילדה צעקה בבכי ואמרה לו "אני לא רוצה, אני לא רוצה", אולם הוא התעלם. לאחר שסיים הניח את הילדה, והיא רצה הביתה בוכיה.

ידעו ולא מנעו

במקרה אחר המתואר בכתב האישום, הבחין הנאשם לפני כשנתיים בילד בן 9 כשהוא תולה מודעות ליד המכולת. הוא הזמין את הילד לתלות עמו מודעות במקום אחר במושב ואז הוביל את הילד לגבעת קוצים מוסתרת וביצע בו מעשה סדום. בנוסף, הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 9.

נגד הנאשם הוגשו בעבר שני כתבי אישום בשל עבירות מין בקטינים, אולם הוא מעולם לא הורשע מכיוון שבשני המקרים נמצא לא כשיר לעמוד לדין. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "השיטה בה הצליח המשיב למשוך את הקטינים אליו מעידה על תכנון מוקדם, והמעשים עצמם מעידים על סטייה פדופילית, שללא טיפול משמעותי ופיקוח אדוק מאחורי סורג ובריח, לא ניתן יהיה להבטיח את שלום הציבור מפניו", נכתב בבקשת המעצר.

עוד נטען בכתב האישום, שמהעדויות בתיק עולה כי בני משפחה שונים המשמשים כאפוטרופוסים של הנאשם ידעו על מעשיו, אך התכחשו אליהם ולא עשו מאומה על מנת להבטיח שמעשים כאלו לא יחזרו בשנית. השוטרים חקרו גם קטין נוסף, שנפל קורבן למעשיו של הנאשם לפני כעשור, מהם עולה כי מעשיו של המשיב בוצעו לאורך שנים ארוכות, וגבו ככל הנראה קורבנות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully