וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הרפורמה בקישוריות: סלקום מעלה תעריפים

אמיתי זיו

17.11.2010 / 11:40

בינואר הקרוב צפויה להיכנס לתוקפה הרפורמה בדמי הקישוריות בשוק הסלולר. סלקום מקדימה תרופה למכה ומעלה את תעריפיה ללקוחות שאינם בהתחייבות. העלאה צפויה גם בפלאפון ופרטנר

לקראת רפורמת הקישוריות, שתיכנס לתוקפה בינואר הקרוב, סלקום (1.65% , 12320.0) מבצעת העלאת תעריפים משמעותית בקרב לקוחותיה שאינם בהתחייבות. על פי סלקום מדובר בהעלאת תעריפים לחלק קטן מלקוחות החברה, ובשיעור ממוצע של 4%, אך ל-TheMarker נודע כי העלאת התעריפים יכולה להגיע לעד 20% בחלק מהשירותים. כך למשל, באחת מתוכניות החברה דמי השימוש החודשיים יועלו מ-20 שקל ל-24 שקל לחודש - גידול של 20%. לקוחות סלקום המשלמים מחיר "תעריפון" על הודעות SMS יחוו ייקור בשירות של 14%, מ-57 אגורות למחיר של 65 אגורות.

"עדכון התעריפים" כפי שמכנים זאת בסלקום, נועד "לפצות" את החברה על שחיקת הכנסות בשיעור של 15% שחלה בתשעת החודשים הראשונים של 2010. הייקור ייכנס לתוקפו כבר בדצמבר. סלקום מאפשרת פטור מהתייקרות ללקוחות מקבלי הבטחת הכנסה, ושהחשבונית החודשית שלהם נמוכה מ-100 שקל.

בסלקום מאשרים את הדברים ומוסרים: "עדכון התעריפים נעשה לחלק מהלקוחות בלבד ונובע מהתייקרות עלויות ושחיקת תעריפים. שיעור ההתייקרות נמוך משמעותית משיעור שחיקת התעריפים לשנת 2010. בסלקום הדגישו כי בעלייה זו, לקוחות מעוטי יכולת שזכאים לגמלת הבטחת הכנסה ברישומי הביטוח הלאומי ושגובה החשבון הממוצע שלהם בשלושת החודשים האחרונים אינו עולה על 100 שקל, יכולים לבטל את עדכון התעריף לשנת 2011 עם פנייה למוקד שירות".

העלאת התעריפים בסלקום מבשרת על העלאה דומה צפויה בפלאפון ופרטנר, האחרונה כבר הודיעה על ייקור בחבילות הגלישה ובשירות הפאנטון.

  • עוד באותו נושא:
  • קישוריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully