וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נפלה אל מותה: "איך השאירו אותה לבד?"

17.11.2010 / 7:41

שכניהם של בני המשפחה מנתניה שבתם נפלה אל מותה מהקומה ה-7, עדיין המומים מהטרגדיה שאירעה. "אני לא מבינה איך היא השאירה את הילדים לבד בבית", אמרה אחת השכנות

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

דיירי הבניין ברחוב מלחמת ששת הימים בנתניה עדיין מתקשים לעכל את הטרגדיה שאירעה אמש (שלישי) במקום, לאחר שאמילי אליעזוב בת השבע המתגוררת בבניין, נפלה אל מותה מהקומה השביעית. אחת השכנות, המתגוררת קומה מעל המשפחה, אמרה כי "הכרתי את המשפחה. גם לא מבינה איך היא השאירה אותם לבד בבית".

לאחר היוודע דבר הנפילה, הגיעו למקום צוותים רפואיים של מד"א שרון ומצאו אותה מוטלת על הכביש. הצוותים החלו לבצע בה פעולות החייאה, אולם לאחר זמן קצר נקבע מותה.

אמה של הילדה הגיעה זמן קצר לאחר התאונה למקום ושמעה את הבשורה המרה. שני צוותים של כיבוי אש מתחנת נתניה וכן כוחות משטרה פרצו אל הבית ממנו נפלה הילדה ומצאו בו את שלושת הילדים הנוספים.

נצ"מ עמיחי אשד, מפקד תחנת נתניה מסר כי התאונה מוגדרת כ"טרגדיה משפחתית" וכי אין חשד לרשלנות מצד ההורים שכן הילדה שנהרגה היתה בגיל בו היתה מודעת למעשיה. מדובר במשפחה נורמטיבית שלא מוכרת לגורמי הרווחה בעיר. עובדת סוציאלית מטעם העירייה נשלחה למקום.

מעיריית נתניה נמסר כי "באירועים מסוג זה עובדים יחד בעירייה אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי, כדי להעמיק את התמיכה ואת המענה לצרכים שמתעוררים באירוע טראומטי שכזה. בניסיונות הללו, השירות הפסיכולוגי נותן מענה על פי הצורך לילדי המשפחה ומתייחס גם למסגרות החינוכיות כמו הכיתה ובית הספר. אגף הרווחה ימשיך ללוות את המשפחה בכל צרכיה ויעשה הכל כדי לתת מענה ותמיכה רגשית למצב הטראגי".

עדכון ראשון: 02:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully