וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נפלה אל מותה מהקומה השביעית בנתניה

צוותי מד"א שרון שהוזעקו לרחוב מלחמת ששת הימים בעיר מצאו ילדה מוטלת על הכביש, לאחר שנפלה מהקומה השביעית. מחקירה ראשונית עולה כי אמה של הילדה יצאה מהבית והשאירה אותה ושלושה ילדים נוספים ללא השגחה

ילדה בת 7 נפלה אמש (שלישי) אל מותה מדירה בקומה השביעית ברחוב מלחמת ששת הימים בנתניה. צוותים רפואיים של מד"א שרון שהוזעקו למקום מצאו אותה מוטלת על הכביש והחלו לבצע בה פעולות החייאה, אולם לאחר זמן קצר נקבע מותה.

בת 7 נפלה למותה מהקומה השביעית בנתניה. שלומי גבאי
בדירה היו עוד שלושה ילדים. החלון ממנו נפלה הילדה/שלומי גבאי

מהחקירה עולה כי הילדה הושארה בדירה ללא השגחת הוריה או כל מבוגר אחר יחד עם שלושה ילדים נוספים בגילאים 4, 6 ושנתיים. האם יצאה מהבית לצורך ביצוע סידורים והשאירה את הילדים ללא השגחה. הילדה שנהרגה ניסתה ככל הנראה להוריד כביסה מחבלי הייבוש המתוחים מחוץ לחלון הבית, אך היא מעדה ונפלה אל מותה.

אמה של הילדה הגיעה זמן קצר לאחר התאונה למקום ושמעה את הבשורה המרה. שני צוותים של כיבוי אש מתחנת נתניה וכן כוחות משטרה פרצו אל הבית ממנו נפלה הילדה ומצאו בו את שלושת הילדים הנוספים. נצ"מ עמיחי אשד, מפקד תחנת נתניה מסר כי התאונה מוגדרת כ"טרגדיה משפחתית" וכי אין חשד לרשלנות מצד ההורים שכן הילדה שנהרגה היתה בגיל בו היתה מודעת למעשיה. מדובר במשפחה נורמטיבית שלא מוכרת לגורמי הרווחה בעיר. עובדת סוציאלית מטעם העירייה נשלחה למקום.

רשף יקיר מלינקר, קצין בתחנת כיבוי האש בנתניה שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו מידע על ילדה שנפלה מהקומה השביעית. יצאנו במהירות עם מנוף וצוות כיבוי - ואז כשראינו את הילדה שרועה על הרצפה, הבנו שאנחנו צריכים לעלות למעלה. רצנו למעלה במהירות עם מכשיר מיוחד לפריצת הדלת. ממש בשנייה שרציתי להפעיל את המכשיר, האם הגיעה ולא הבינה מה קורה. היא נתנה לנו מפתח של הדלת ופתחנו אותה. לא נתנו לה להיכנס עד שהמשטרה הגיעה. האם נכנסה לתוך הבית וראתה שחסר לה ילד. היא התחילה לצרוח ולבכות. זה היה מחזה לא נעים. היא הסבירה שהיא יצאה לסידורים לכמה דקות ונעלה את הבית".

לאחר האירוע התגודדו מאות שכנים סביב הבניין. אחת השכנות, המתגוררת קומה מעל, אמרה כי "הכרתי את המשפחה. גם לא מבינה איך היא השאירה אותם לבד בבית".

עדכון ראשון: 20:57, 16.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully