וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי מנפיק את "הכשרה אנרגיה"

ליאור זנו

16.11.2010 / 20:29

ההנפקה - בשווי שוק של מיליארד שקלים. החברה תנסה לגייס 130 מיליון שקל; הערכות כי ההנפקה תתקיים כבר בשבועיים הקרובים

לאחר חודשים ארוכים של גישושים יוצאת הכשרה אנרגיה, החברה הבת של עופר נמרודי, להנפקה ראשונה לציבור. הערב (שלישי) פירסמה החברה תשקיף לציבור, ממנו עולה כי נמרודי ינסה להנפיק 13% מהחברה לפי שווי שוק של מיליארד שקל ולגייס 130 מיליון שקל. מועד ההנפקה אינו מצויין, אך ל-TheMarker נודע כי היא צפוייה להיערך בשבועיים הקרובים, עד סוף נובמבר.

הכשרה אנרגיה תציע 13.8 מיליון מניות במחיר מינימלי של 9.41 שקלים למניה, שיאוגדו ביחידות של 10 מניות. ההנפקה תתבצע באמצעות מכרז לציבור. את ההנפקה יובילו פועלים אי.בי.אי, ובקונסצריום החתמים ישתתפו כלל חיתום של השותף ברישיונות החיפוש צחי סולטן, דיסקונט חיתום, רוסאריו, אקסלנס חיתום, ומיטב חיתום.

הכשרה אנרגיה היא חברת בת של הכשרת היישוב והשותף הכללי בשותפות עמנואל אנרגיה. שלוש החברות מקבוצת נמרודי מחזיקות ברישיונות שרה ומירה הימיים לפי החלוקה הבאה: עמנואל אנרגיה (19.2%), הכשרה אנרגיה (27.3%) והכשרת היישוב (5%). בנוסף מחזיקות ברישיונות מודיעין (20.5%), החברה האם אי.די.בי (5%), IPC של בונטאן הקנדית והאחים עופר (13%) ו-GGR מפעילת הקידוח (10%).

רישיונות "שרה" ו"מירה" נמצאים בים העמוק, 40 ק"מ מערבית לחדרה וסמוכים ל"תמר" ו"דלית". תוצאות הסקרים הסייסמים התלת-ממדיים של "מירה" ו"שרה" צפויים להתפרסם עד סוף השנה. התוצאות יורו על איזו הסתברות קיימת בשני הרישיונות למציאת גז או נפט ובאיזו כמות מוערכת. לאחרונה התבטא עופר נמרודי, ואמר כי על פי התכנון, קידוח אקספלורציה ב"מירה" אמור לצאת לדרכו כבר במחצית השנייה של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully