וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס בצפון: גג קרס בגן, הילדים שהו בחדר סמוך

עידן אבני

16.11.2010 / 15:32

תקרת בטון בגן החובה בקיבוץ בית רימון בגליל התחתון קרסה מספר דקות לאחר שהילדים ששהו בחדר התקבצו בחדר אחר לפעילות משותפת. אחת הגננות נפצעה באורח קל, ולכל הילדים שלום

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

נס גדול היה פה: אמנם חג החנוכה יצוין רק בעוד שבועיים, אבל בקיבוץ הדתי בית רימון שבגליל התחתון אפשר בהחלט להכריז על נס מקומי.

תקרת אחד החדרים בגן החובה ביישוב קרסה היום (שלישי), ולמרבה המזל הילדים עזבו את החדר רק זמן קצר לפני התאונה. במהלך היום שהו הילדים בגן, ובשעות הצהריים ריכזו אותם הגננות בחדר סמוך לצורך פעילות משותפת. לפתע קרסה תקרת הבטון בחדר בו שהו הילדים עד זמן קצר לפני כן. הילדים לא נפגעו, ורק אחת הגננות נפגעה באורח קל. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה לשם קבלת טיפול רפואי.

שוטרי תחנת נצרת שהגיעו למקום יחד עם נציגי משרד העבודה והרווחה פתחו בחקירה. למקום גם הוזעק מהנדס על מנת לבדוק את נסיבות קריסת התקרה. בינתיים הוצא למקום צו סגירה, לאחר שהוכרז כמסוכן.

רפ"ק פז מרקשטיין, סגן מפקד תחנת משטרת נצרת, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר בנס גדול. "אנחנו גובים עדויות מהנוכחים ומהמהנדסים", אמר מרקשטיין. "נפעל ביחד עם משרד העבודה והרווחה, אך עוד מוקדם לקבוע מדוע התקרה קרסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully