וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: הבנק בלבל בשמות, הלקוחה הפסידה דירה

גלעד גרוסמן

16.11.2010 / 14:11

תושבת ת"א הגישה תביעה על סך 51 אלף שקל נגד הבנק הבינלאומי, לאחר שלטענתה, נרשמה על שמה משכנתא בטעות, אותה הוציאה לקוחה עם שם דומה. בשל הטעות, לא יכלה התובעת לרכוש דירה

בזמן שראש הממשלה מנסה למצוא פתרון למחירי הדירות, מתברר שלפעמים ישנם קשיים אחרים בדרך לרכישת הדירה המיוחלת. אילת, תושבת תל אביב, הגישה אתמול (שני) תביעה לבית משפט השלום בעיר על סך 51 אלף שקל נגד הבנק הבינלאומי הראשון, שלטענתה גרם לה להפסיד את הדירה שרצתה לקנות מכיוון שבשל טעות נרשמה על שמה משכנתא, אותה הוציאה לקוחה עם שם דומה.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין אבי ששו וברק רון ממשרד עורכי הדין "אדם", ביוני השנה מצאה א' דירה שמצאה חן בעיניה, ופנתה לבנק כדי לבחון את זכאותה למשכנתא. להפתעתה, בבנק אמרו לה שהיא כבר ניצלה את זכאותה כאשר רכשה דירה אחרת.

בעקבות הדברים היא פנתה לרשם המקרקעין, ושם גילתה שאישה ששמה איילת ושם משפחתה זהה רכשה יחד עם בעלה דירת חמישה חדרים באזור כיכר דיזנגוף ב-1993. היא שבה אל הבנק, ושם גילתה שלפני 17 שנה, כאשר היתה בת 18 בלבד, נרשמה משכנתא על שמה. בשל הטעות הפסידה אילת את הדירה שרצתה לקנות, ולטענתה גם נגרמו לה טרדה רבה, הוצאות מיותרות ועוגמת נפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully