וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הנרצח מברקת: מרגיש שהוא ניסה להזהיר

16.11.2010 / 11:58

משפחתו של יוחאי מעטוף, שנרצח אמש במושב ברקת, מתקשה להבין מי היה רוצה לפגוע ב"ליצן השכונה". בנו סיפר שחש כי יום לפני הרצח, "אבא ניסה להזהיר". בתו הפעוטה: קודם אחי מת ועכשיו גם אבא

יגור מזור

(צילום: יגור מזור. עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

בנו הבכור של יוחאי מעטוף, שנדקר הלילה (שלישי) למוות במושב ברקת, סיפר כי יום לפני האירוע קרא לו אביו ואמר לו כי אוהב אותו. "אני מרגיש שהוא ניסה להזהיר אותי", סיפר הבן. שכניו סיפרו כי מעטוף היה ידוע בתור "הליצן של השכונה". בפורים היה נוהג לסגור את הרחוב, להפעיל מוזיקה ולהרקיד את ילדי המושב.

מנהל השירות הפסיכולוגי החינוכי במועצה, צביקה יערי, אמר כי מעטוף איבד את בנו לפני 14 שנה, בזמן שניסה להצילו משריפה. אחת מבנותיו הצעירות של מעטוף אמרה לחברתה כי "קודם אחי מת ועכשיו גם אבא שלי".

ביישוב אמרו כי הנרצח עבד עד לפני כחודש וחצי במטמנת פסולת ליד שוהם. תפקידו היה לקבל את הנהגים שהביאו את הפסולת ולשקול אותה. לדבריהם, היחסים בין העובדים במטמנה היו מתוחים ומעטוף עזב את עבודתו. בתקופה האחרונה עבד בתור נהג משאית בתור עבודה זמנית.

כל היישוב בהלם

פסיכולוגים ואנשי רשות הרווחה נמצאים בבית הנרצח ומטפלים בילדים. האם נמצאת בבית אחיה הסמוך לבית המשפחה. אנשי המקצוע במקום אמרו כי הימים הראשונים לאחר האירוע הם קריטיים למניעת מצב פוסט-טראומה אצל הילדים.

ראש אגף החינוך במועצה נתן ריגלר סיפר כי "הילדים בהלם מוחלט. לנרצח שישה ילדים, אחד לומד בגן, שלושה בבתי ספר יסודיים ושניים בחטיבות ביניים בראש העין ובפתח תקווה. יצרנו קשר עם בתי הספר בו לומדים הילדים, וביקשנו להעביר שיחות הרגעה עם חבריהם לכיתה. חשוב לא להסתיר את המקרה ולהישאר נאמנים למקרה כשסבירים אותו לילדים".

בתים רבים ביישוב שייכים למשפחת מעטוף ובני המשפחה ושכנים זורמים לכל אורך היום כדי להביע את תנחומיהם. איש מבני המשפחה לא יודע מה יכולה להיות סיבת לרצח. שכניו של מעטוף סיפרו כי היה אדם נורמטיבי ושמח, איש משפחה חם שעבד בתור נהג משאית.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ברקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully