וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: למרות הנשק מארה"ב, ישראל תישאר מבודדת

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.11.2010 / 10:21

במהלך דרשה לרגל חג הקורבן תקף איסמעיל הניה את ישראל על רקע חבילת הסיוע שארה"ב מתכוונת להעביר לה. "לישראל אין עומק היסטורי ללא קשר לנשק שבידה"

ראש ממשלת חמאס בעזה, איסמעיל הניה, תקף בדרשה שנשא הבוקר (שלישי) לרגל חג הקורבן את ישראל וארה"ב על רקע חבילת הסיוע שמתכוונת האחרונה להעניק לישראל. "ישראל תישאר תמיד ישות מבודדת, ללא עומק היסטורי וגיאוגרפי - יהיה הנשק שבו תחזיק אשר יהיה", אמר הניה. עוד אמר הניה שהעם הפלסטיני הוא עם חזק בעל עומק היסטורי והוסיף שמי שמחפש בבית הלבן עומק – לא יצליח למצוא אותו.

"למרות חילוקי הדעות בין כולנו - יש לנו אויב אחד והוא ישראל", הדגיש הניה, שהוסיף עוד כי "העם הפלסטיני ימשיך לאחוז באבן, בקוראן ובאקדח אל מול הכובש הישראלי עד לסילוקו מכל האדמות הפלסטיניות". הוא הבהיר כי ממשלתו דבקה בזכות השיבה של הפלסטינים והדגיש כי ישראל לא תוכל לגרום לפלסטינים לוותר על אדמותיהם והמקומות הקדושים להם.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברך אף הוא את העולם הערבי והאיסלמי לרגל חג הקורבן שמתחיל היום. הוא איחל לציבור הפלסטיני שתקוותיהם לשיבה יתממשו ושתוקם בקרוב מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים. אבו מאזן ושורה של מנהיגים פלסטינים נוספים, ביניהם ראש הממשלה סלאם פיאד, הניחו לרגל החג זר על קברו של ראש הרשות לשעבר יאסר ערפאת ברמאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully