וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרג את דודו כשנהג ללא רישיון בדרום

רמי שני

16.11.2010 / 2:59

עלי אבו כף מואשם כי הרג את דודו כשנהג ללא רישיון וניסה להתחרות במהירות 170 קמ"ש ברכב אחר סמוך לדימונה. כתב האישום מייחס לו גם ניסיון לשיבוש הליכי משפט

כתב אישום הוגש אתמול (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד עלי אבו כף, הנאשם בהריגה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, נהיגה ללא רישיון ושיבוש הליכי משפט. מכתב האישום עולה כי אבו כף, בן 20 מהיישוב אום בטין, שהה בסוף חודש ספטמבר במעצר בית במעון משפחתו בשל מעורבותו בתאונת דרכים קשה שאירעה כשנהג ללא רישיון. בעקבות התאונה קבע בית המשפט כי אבו כף לא יוכל להוציא רישיון במשך שלוש שנים.

חודש לאחר שהושם במעצר בית, הפר אותו אבו כף ויצא בשעת ערב עם שלושה מבני משפחתו במכונית הפונטיאק של אחד מהם. במכונית נהג בעל הרכב ודודו של עלי, ג'אבר אבו כף. הארבעה עצרו לתדלק בתחנת דלק בכניסה לבאר שבע, ועלי התעקש לנהוג למרות הפצרות יושבי הרכב.

שעה שעמד אבו כף בצומת מרומזר והמתין לאור ירוק, הוא החליט להתחרות עם רכב אחר שהיה בצומת. נהג הרכב השני, מתאב אל הוואשלה החליט להתרחק מהמכונית שמאחוריו והגביר את מהירות נסיעתו אולם אבו כף הצליח להדביק אותו. הוא כיבה את אורות המכונית והגביר את המהירות ל- 170 קילומטרים לשעה. כאשר ניסה אבו כף לעקוף את אל הוואשלה מימין פגע ברכבו וכתוצאה מהמכה החליק והתהפך. דודו ג'אבר אבו כף נהרג בהתהפכות, ושאר הנוסעים נפצעו קל.

אבו כף, שחשש שחקירת המשטרה תוביל לאישום נוסף נגדו ביקש מבן משפחתו לבוא לקחת אותו מבית החולים סורוקה ולהביא עימו חולצה נקייה, במקום חולצתו המוכתמת בדם. לטענת חוקרי המשטרה, אבו כף אף ניסה להתאים את עדותו לדברים שאמרו קרוביו בחקירתם. שלושה ימים לאחר התאונה נעצר אבו כף, וכעת מבקשת המשטרה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully