וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדף אחרי גנבי בקר - ונפצע קשה בהתהפכות רכבו

עידן אבני

15.11.2010 / 18:14

המרדף אחרי גנבי הבקר בגולן הסתיים בכי רע: בוקר שרדף אחרי רכב אליו הועמסו עגלים מעדרו איבד את השליטה על רכבו, התהפך ונפצע באורח קשה. החשודים בגניבה נעצרו לאחר מכן

אדם אחד נפצע היום (שני) באורח קשה בהתהפכות רכבו סמוך לצומת נשות שבגולן. הוא פונה במסוק של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. ככל הנראה, מדובר באחד מבעליו של עדר בקר אשר ניסה לרדוף אחר קבוצת בני אדם שגנבה, לפי החשד, חלק מהעדר. במהלך המרדף איבד האיש את השליטה על רכבו והתהפך.

הבוקר, בן 38 מהכפר בוקעתה שברמת הגולן, הבחין בחשודים כשהם מעמיסים עגלים לרכבם. הוא פתח במרדף אחריהם תוך שהוא מזעיק את המשטרה, אך סמוך לצומת השריון איבד את השליטה על הרכב והתהפך.

שוטרי תחנת גולן שהגיעו למקום המשיכו לרדוף אחרי החשודים, כשבמהלך המרדף השליכו החשודים את העגלים על הניידות. אחד השוטרים סימן להם לעצור, אך הם ניסו לדרוס אותו והשוטר ירה באוויר. עשרות מטרים לאחר מכן עצרו החשודים וניסו לברוח מהרכב. השוטרים עצרו את אחד החשודים בגניבה, שנאבק בהם ואף פצע שוטר קל ברגלו. השניים האחרים נמלטו ואותרו לאחר מכן בעיר קצרין בעזרת מסוק.

מפקד תחנת גולן, רפ"ק מנחם בנימין, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר בגנבי בקר מוכרים. הבוקר קיבל טיפול ראשוני במקום מצוות מד"א ירדן ופונה במסוק במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפגיעת ראש.

  • עוד באותו נושא:
  • גניבת בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully