וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב שריפה בגולן: עשרות מטיילים פונו

עידן אבני, מערכת וואלה! חדשות

15.11.2010 / 13:04

השריפה פרצה בנחל אל על בשעות הבוקר. כבאים מהגליל העליון והגולן, ביחד עם אנשי רשות שמורות הטבע והגנים ומטוסי כיבוי מנסים להשתלט על האש

תאגיד כאן

שוב שריפה ברמת הגולן: עשרות מטיילים פונו היום (שני) בידי צוותי חילוץ רמת הגולן מנחל אל על שברמת הגולן בעקבות שריפה שפרצה במקום. מאז שעות הבוקר נאבקים כבאים מהגליל העליון והגולן, ביחד עם אנשי רשות שמורות הטבע והגנים ומטוסי כיבוי, בניסיון להשתלט על השריפה.

הלהבות מתקרבות לגדר של מושב אליעד הסמוך והכבאים מנסים למנוע מהאש מלהגיע אל היישוב. ברשות שמורות הטבע והגנים הוכרז על נוהל שריפה ופקחים הועמדו בכוננות בכל האזור, חלקם אף הוקפץ על מנת לסייע לכבאים להשתלט על השריפה.

מפקד תחנת גולן, רשף יאיר אלקיים, אמר לוואלה! חדשות: "הוצאנו את המטיילים מהנחל כי אי אפשר לדעת מה יקרה עם האש. מזג האוויר חם וכל שינוי ברוח עלול לשנות את כיוון האש". אל צוותי הכבאים הצטרפו שני מטוסי כיבוי שמסייעים לכבאים להשתלט על האש.

בתוך כך, השתלטו הבוקר צוותי הכיבוי על השריפה שפרצה אתמול בשמורת הר מירון. במהלך הלילה פעלו בשטח חמישה צוותי כיבוי ועם אור ראשון הוזעקו למקום שני מטוסים לסיוע אווירי. בשריפה עלו באש עשרות דונמים של חורש טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully